וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שלט רחוק קולי

31.7.2007 / 8:17

חשבתם ששלט רחוק רגיל זה לעצלנים? הצחקתם את מפתחי הגאדג'ט היומי שלנו

כשהשלט הרחוק הומצא, היו רבים שטענו שמדובר במכשיר מיותר. האם אדם לא יכול לקום וללכת מספר צעדים להחליף ערוץ או להוריד את הווליום, שאלו. ובכן, התשובה היתה לא. ממש לא. מה פתאום? אם אפשר לשבת על הספה וללעשות כל זה בישיבה, למה לקום?

נכון, יש שיאמרו שזאת היתה תחילת הדרך שהובילה למצב הנוכחי שבו אמריקה היא המדינה עם האוכלוסייה השמנה ביותר בעולם. אבל בואו נודה בעובדות: כולנו משתמשים בשלט רחוק. אף אחד מאיתנו - אלא אם השלט שבור ולא הספקנו להחליף אותו - לא קם מהספה להוריד את הווליום.

באו האנשים מ-Hammacher Schlemmer ואמרו: זה לא מספיק! כדי להפעיל את השלט הרחוק, צריך אדם להתכופף קדימה ולהרים אותו! היישמע כדבר הזה? מה העבודה הזאת לכם? לכם, ולא למי שקנה את השלט שיש לנו היום. כי מה שיש לנו היום הוא הצעד הבא באבולוציה של העצלות. מוצר כל כך מנוון שאין ברירה אלא להעריץ אותו: שלט רחוק אוניברסלי פשוט שעובד עם פקודות קוליות.

השלט כולל פקודות מובנות וניתן גם לתכנת מספרי ערוצים למספר מילים שנקבעו מראש כגון "חדשות" ו"ספורט". ולאנשים המיושנים שעדיין רוצים ללחוץ על כפתורים, יש בו גם את אלה.

האמת, סביר להניח שמדובר במוצר די גרוע. שלט רחוק אוניברסלי קולי ב-50 דולר? הסיכוי שזה מוצר איכותי - או שהוא יעבוד עם הטלויזיה הסינית שיש לרובנו בבית - די קלוש. אבל הקונספט, הו הקונספט. לו אנחנו מצדיעים. וזאת הסיבה שנאלצנו לבחור בשלט הקולי האוניברסלי לגאדג'ט היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully