וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים השניים של עובדי IBM

סוכנויות הידיעות

31.7.2007 / 14:24

יבמ לוקחת את סקנד לייף ברצינות: פירסמה שורת הנחיות לעובדיה בנוגע לשימוש בעולם הווירטואלי

העולם האנלוגי גולש לעולם הווירטואלי: ענקית המחשבים יבמ (IBM) פירסמה שורת הנחיות לעובדי החברה המשתמשים בעולם הווירטואלי, סקנד לייף, הקובעות מה מותר להם לעשות ומה אסור לעשות במסגרת השימוש במשחק הרשת.

סקנד לייף כבר זכה לפני זמן רב בתשומת לבם של מנהלי החברות הגדולות, ותאגידים כמו יבמ ואינטל אף מנצלים את הפלטפורמה הנוחה כדי לקיים פגישות עסקים עם עובדים מעבר לים או כדי להמחיש רעיונות ומוצרים חדשים בפני לקוחות ומשקיעים. כעת, כדי להימנע מתקריות מביכות שעלולות להיקשר לאחד מעובדיה, הפכה יבמ לתאגיד הראשון שקבע חוקים וכללי שימוש בעולם הווירטואלי עבור עובדיו.

החוקים שקבעה יבמ, התקפים בסקנד לייף וגם בעולמות וירטואלים תלת מימדיים אחרים כמו אנטרופיה יוניברס (Entropia Universe) ו-There.com, אוסרים על עובדי החברה לדון בעניינים פנימיים עם אנשים חיצוניים, להפלות או להטריד משתמשים אחרים. יבמ אמנם לא מורה על "תלבושת אחידה" לאוואטרים של עובדיה, אך קובעת כי עליהם "להיות מודעים במיוחד לצורך בהופעה הולמת בעת פגישות עם לקוחות או במסגרת עסקים".

בנוסף, מזהירה יבמ את עובדיה מלהחזיק במספר אוואטרים או זהויות, מנהג שכיח למדי בסקנד לייף, הדומה להחזקה במספר תיבות אי מייל, חלקן לצרכי עבודה וחלקן לצרכים אישיים.

יצרנית השבבים אינטל מרכיבה גם היא בימים אלה רשימת כללים דומים שתכתיב לעובדיה כיצד עליהם לנהוג בסקנד לייף ובעולמות וירטואלים באופן כללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully