וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WoW: עולים צפונה

אמנם אין עוד הכרזה רשמית, אך הרשת גועשת בעקבות מידע על חבילת ההרחבה החדשה ל-World of Warcraft

לפני מספר ימים הודיעה חברת ויונדי שהמותג החזק שלה – World of Warcraft, הוא לא סתם חזק אלא מרהיב בעוצמתו. יותר מ-9 מיליון יש לו, למשחק התפקידים ההמוני של בליזארד, אשר הושק לפני כמעט שלוש שנים וזכה מאז לחבילת הרחבה בשם WoW: Burning Crusade. לכן אף אחד לא מופתע למשמע שמועות שבבליזארד לא מסתפקים בדמי מנוי חודשיים אותם משלמים השחקנים, אלא מתכננים עוד חבילת הרחבה שתוסיף עניין מחודש לשחקנים ועוד כמה מטבעות לקופה של החברה.

השמועות על חבילת ההרחבה השניה מופיעות ברשת כבר די הרבה זמן, אבל בשבוע האחרון הן הגיעו לרמה חדשה. בסוף השבוע הקרוב ייפתח אירוע ה-BlizzCon של חברת בליזארד - יצרנית המשחק, והניחושים המושכלים אומרים כי כבר באירוע הזה, או בתערוכת לייפציג שתיערך בסוף החודש, נזכה להכרזה רשמית של החבילה החדשה. מישהו אף הדליף לבלוג המשחקים הפופולרי Joystiq כי במהלך ה-BlizzCon תנגן תזמורת משחקי הוידאו (תזמורת שמנגנת מנגינות ממשחקים) מספר קטעים עם השם Northrend – שמה של היבשת הצפונית בעולם של וורקרפט אליה WoW טרם הגיע. זהו רמז מספר 1.

רמז מספר 2? הוא מגיע עכשיו. מסתבר שלפני יומיים דירג ארגון ה-USK הגרמני, אשר אחראי על דירוגי המשחקים במדינה, דמו של משחק בשם World of Warcraft: Wrath of the Lich King. למי שלא מכיר את עולם המשחק, ה-Lich King (מלך האל-מתים בתרגום חופשי) הוא הישות שיושבת על כס המלכות הקפוא ב-Northrend. הישות מורכבת מנסיך Arthras שהפך לאנטי-גיבור של וורקרפט 3 ומנרז'ול – אורק מרושע, קוסם חובב ומלך האל-מתים הקודם. הדמו הזה מיועד, כנראה, להצגה בתערוכת לייפציג, בה נחזה סוף סוף ב-Northrend – גרסת WoW.

מחכים להכרזה

המידע הזה די מבוסס, אבל עדיין בגדר שמועה, וכך יישאר עד להכרזה רשמית של ויונדי. באשר לתאריך ההשקה למשחק, אם הוא אמיתי – עם בליזארד, אין לדעת. המוטו המפורסם של החברה – Coming when it’s done, בטח יהיה תקף גם לגבי הכותר החדש.

זכרו גם כי לא אכפת להם מתקופות חגים ואירועים אחרים שיכולים להעלות מכירות של כותרים, כי כל משחק שייצא מהחברה, ובמיוחד כזה שקשור ל-World of Warcraft, יימכר כמו מטורף בכל תאריך נתון. דוגמה טובה לכך היא Burning Crusade – חבילת ההרחבה הראשונה של WoW, אשר נדחתה מתאריך השקה של תקופת החגים של 2006 אל ינואר 2007 ועדיין הצליחה לשבור שיאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully