וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימורים נאסרו בחיים השניים

סוכנויות הידיעות

2.8.2007 / 9:52

העולם הווירטואלי "סקנד לייף" אסר על הימורים; חובבי העולם הווירטואלי זועמים

העולם הווירטואלי "סקנד לייף" אסר על הימורים - תמרון משפטי אשר עשוי לפגוע בהכנסות ולעורר את זעמם חובבי משחק המחשב. למרות ש"סקנד לייף" הוא ביתם של תאגידים גדולים, כגון טויוטה מוטור ואינטל, שלהן מפרסמים וירטואליים ושווקות, אלפי חנויות הימורים שולטות במסחר. דמויות וירטואליות, הידועות בכינוי "אווטאר", יכולות להתחרות ולהמר במשחקי פוקר, משחק הקלפים בקרה ומכונות הימורים.

לינדן לאבס, המפעילה את "סקנד לייף", הטילה איסור על הימורים בשבוע שעבר בטענה כי "קיימת רגולציה סותרת ברחבי העולם לגבי הנושא".

החברה עשויה להסיר ציוד וירטואלי של מפרות החוק ולהשעות או להפסיק חשבונות מנויים. לינדן לאב איימה, בנוסף, להעביר מידע אישי לגבי המשתמשים לרשויות. מספר חובבי העולם הווירטואלי התלוננו בפורומים שונים ברשת ובבלוגים כי האיסור מגביל חופש ביטוי, ומומחים טוענים כי הוא עלול לפגוע בהכנסות.

1.3 מיליון דולר בקמעונאות

ל"סקנד לייף" 8.5 מיליון אוואטרים, כולל 1.7 מיליון שנכנסו לפחות פעם אחת במהלך החודשיים האחרונים. למרות שיצירת אוואטר היא ללא תשלום, על השחקנים לרכוש "דולר לינדני", שאר אותו אפשר להמיר לדולרים אמריקאים בשערים משתנים. במהלך 24 השעות האחרונות, שחקנים הוציאו 1.3 מיליון דולר על בגדים וירטואליים, נדל"ן ומוצרים אחרים.

סטיבן נלסון, סמנכ"ל אסטרטגיה בקליר אינק, המספקת שירותי ייעוץ לעולמות וירטואליים, אמר כי מפעילות בתי הקזינו ב"סקנד לייף" יפגעו בצורה הקשה ביותר מהאיסור" בנוסף, הוא עלול לפגוע גם בהוצאות השחקנים.

"יש לכך השפעה פסיכולוגית מעניינת, למרות שעבור כמה אנשים זהו סכום כסף קטן במונחי דולרים ריאליים, אלו הם עדיין דולרים הנסחרים בכלכלת "סקנד לייף" ", אמר נלסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully