וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מצלמת וידאו HD

שתי מצלמות חדשות מבית Hitachi לא רק מצלמות וידאו באיכות HD, אלא גם צורבות אותו על תקליטורי בלו-ריי

היום המפחיד הגיע. החביאו את הילדים, כסו את פניכם במסכות והתחבאו בבית, פן תקלטו בעדשה של Hitachi DZ-BD7H או DS-BD70 – מצלמות הוידאו הראשונות שמגיעות לשוק הביתי כשהן מקליטות וידאו ברזולוציה של 1920x1080 על גבי תקליטורי בלו-ריי קטנים. למה זה אמור להפחיד אתכם? כי צילום בהפרדה גבוהה אומר שאי אפשר כבר להתעלם מהפגמים החיצוניים שלכם בטענה שאף אחד לא יראה אותם. תצטרכו ללמוד להתמודד עם הפגמים הללו ולהבין שאף אחד לא מושלם, או לברוח מעדשת המצלמות החדשות, וממצלמות ה-HD שתגענה אחריהן.

המוצרים הללו כלל לא תיאורטיים – כבר בסוף החודש תושקנה שתי המצלמות ביפן, והמטרה היא להשיק אותן גם בשאר העולם בהמשך השנה הזאת. ההבדל ביניהן הוא שאחת מקליטה רק על תקליטורי בלו-ריי, ואילו השניה גם בעלת כונן קשיח של 30 גיגה-בייט, אשר מאפשר כ-4 שעות הקלטה באיכות הגבוהה ביותר (התקליטור מאפשר הקלטה של שעה). מעבר לכך, מפרט של שתי המצלמות זהה, עם זום אופטי x10, יכולת להקליט חומר ברזולוציות נמוכות יותר על גבי תקליטורי DVD רגילים ומסך רחב בגודל 2.7 אינץ'.

הבעיה, נכון להיום, היא לא עם התכונות, אלא עם המחיר של שתי המצלמות. כשתושקנה ביפן, הן תעלנה כ-1,350$ לגרסה הרגילה וכ-1,600$ לגרסה עם הכונן הקשיח. איך שלא תסתכלו על זה, זהו מחיר גבוה מאוד למצלמת וידאו, אפילו כזאת שמגיעה מבית טוב (היטאצ'י, אחרי הכל) ומקליטה חומר HD על כונני בלו-ריי. וכן, יש גם את העסק של הצילום הטוב-מדי, אבל אל תתנו לזה להפחיד אתכם – אם ג'יי לנו התרגל, גם אתם יכולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully