וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

האם לכל מוצר חייבת להיות גרסת USB? יש מי שחושב שכן. קבלו את הארומתרפיה, גרסת ה-USB

הרבה מאוד גאדג'טים גרועים ראינו במדור הזה, אבל מה שאתם עומדים לראות כעת הוא לא סתם גרוע, נוראי או פזיז - זהו גאדג'ט מסוכן. הסיבה היחידה לכך שהוא קיים היא, כנראה, הרצון העז של האנושות לייצר כל מכשיר אפשרי עם חיבור USB.

חייבים להודות, לא כל מעוז גיקיות מריח כמו שושנים, ויש אנשים שלא אוהבים את זה. בשביל מצבים כאלה הומצאו מפזרי ריחות, פרחים ושואבי אבק. אך מה, אף אחד מאלה לא טכנולוגי מספיק בשביל חובב USB נלהב. כאן נכנסת לתמונה חברה אלמונית שממוקמת, כך אני מנחש, במזרח הרחוק, ומציעה לפזר ריח טוב באמצעות התקן שמתחבר ל-USB.

הדבר הזה נראה כמו כונן פלאש נייד פשוט, אבל המטרה שלו לא לאגור דברים בזכרון אלא... לשרוף שמן ריחני. כן, היצרנים של הדבר הזה מצפים מכם לחבר אל המחשב מוצר שאמור להתחמם מאוד בשביל לגרום לשמן הריחני שבא איתו להתחיל לפזר ריח. עזבו אתכם מתקלות של שריפה, ועזבו אתכם גם מהעובדה שמחשב לא אוהב כשדברים מתחממים לידו - בשביל ריח טוב אפשר להקריב את המוצר החשמלי היקר. או שלא. תלוי כמה שפויים אתם. אגב, אם תחליטו שכן בא לכם לשרוף שמן במרחק נגיעה מהמחשב, תוכלו לעשות זאת במחיר נפלא של 7$, ואפילו תקבלו עם זה בקבוקון של שמן עם ריח ורדים או מנטה. כל ה"ייתרונות" הללו הופכים את שורף השמן המופעל על ידי USB לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully