וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

השבוע הוא שבוע מותגי הענק בטריילרים. היוצרים של Doom ו-Far Cry ו-Sim City מביאים לכם משחקים חדשים

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע יש לנו הרבה מאד אקשן בשבילכם, שובם של שמות גדולים ואולי התחלות של שמות גדולים לעתיד. בואו איתנו לסיבוב בוידאודררום.

Bladestorm

אומרים שמלחמת מאה השנים לא היתה כיפית. אז אומרים. בשביל שכירי חרב כמו אלה שתשחקו במשחק הזה, היא לפחות היתה רווחית. הילחמו בעבור אנגליה או צרפת, לצד דמויות כמו ז'אן ד'ארק ושאר הנפשות הפועלות, בנוסף לאלמנטים פנטסטיים יותר.

המשחק כולל קרבות ענק שבהם היחידה שלכם יכולה לקחת תפקיד מרכזי, וככל שהתהילה שלכם עולה, כך גם גדלים הכוחות שעומדים לרשותכם. המשחק ייצא לקראת סוף השנה לפלייסטיין 3 ולאיקסבוקס 360.

Crysis

Far Cry היה אחד ממשחקי היריות המצליחים והמוצלחים של השנים האחרונות, והטענות הגרנדיוזיות של המפתחים בנוגע למשחק הבא שלהן עוררו ציפיות משמעותיות מאד. Crysis הוא המשחק שאמור להגשים את הציפיות האלה.

כשהטריילרים הראשונים של המשחק יצאו, הם היו מהראשונים שהציגו את היכולות של DX10, המנוע הגרפי של חלונות ויסטה, והם נראו מדהימים. בחלוף הזמן, יצאו עוד כמה וכמה טריילרים שהראו את היכולות האלה, אבל Crysis הוא עדיין אחד המשחקים היפים שצפויים לצאת השנה, ודאי למחשב האישי. חכו לו בנובמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Rage

קשה לחשוב על שם גדול יותר בעולם משחקי האקשן מ-id Software. אחרי הכל, הם הביאו לנו את Doom ואת Quake, אולי שני מותגי היריות הגדולים ביותר שיש.

Rage הוא המשחק הראשון שעובד על מנוע id Tech 5, המנוע הגרפי החדש שחשפו לפני מספר שבועות. הטריילר אמנם נראה כאילו מישהו צילם אותו במצלמה סלולרית בבית קולנוע, אבל הוא עדיין מהווה הדגמה יפה ליכולות הגרפיות של המשחק שצפוי להיות משחק מכוניות משולב עם אקשן.

Universe at War: Earth Assault

אם הייתי חייזר שמתכנן לפלוש לכדור הארץ, בוודאי הייתי עושה קודם קצת עבודת הכנה, בשביל לספוג את תרבות המקום ולגלות את חולשותיו. אחרי שהייתי עושה את זה, הייתי מסתלק מהכוכב הזה בלי לומר שלום, כי התרבות שלנו פסיכית. במקום לחשוב על חייזרים שוחרי שלום, מכונת הפרופגנדה התרבותית יורקת בקצב מסחרר סיפורים על חייזרים מרושעים שמנסים להשתלט על הכוכב שלנו. זה לא נחמד ומאוד מעליב.

אחד ממשחקי הפרופגנדה הוא Universe At War: Earth Assault, בו גזע של חוצנים מרושעים מנסה להשתלט על כדור הארץ, וגזע אחר מגיע בשביל להגן עלינו. קצת כמו רובוטריקים, אבל בז'אנר של אסטרטגיה בזמן אמת. כשהמשחק ייצא באוקטובר הקרוב למחשב האישי ובתחילת 2008 לאקס-בוקס 360, נוכל גם אנחנו להצטרף לחגיגה של צרות עין ואמונות קדומות. עצוב, עצוב. אבל נראה ממש מגניב.

Sim City Societies

Sim City הוא עוד אחד מהמותגים הותיקים והחזקים ביותר בעולם המשחקים. המשחק החדש בסדרה צפוי להוסיף אלמנט "חברתי" מסוים למשחק בניית הערים הקלאסי.

כאן תוכלו לקבוע את הצביון של העיר שלכם. האם תבנו עיר חופשית ופתוחה, או שמא תשליטו משטר אימה טוטליטארי? הכל תלוי בכם, כמובן.

Stuntman: Ignition

יש האומרים כי משחקי מחשב הם כלי לימודי. נראה אותם אומרים את זה אחרי שיראו את הקדימון החדש ל-Stuntman: Ignition, הכותר השני בסדרת משחקים העוקבת אחר עבודתם של פעלולנים. עזבו אתכם מנהיגה זהירה, תתעלמו מחוקי הכביש - את ההוראות היחידות במשחק הזה תקבלו מבמאי הסרט והן לא תהיינה זהירות.

הפעם דינמיקת המשחק קצת שונה, ויש גם סרטים חדשים, אבל העיקרון נשאר זהה -פיצוצים, התרסקויות והרבה מאוד מתכת מעוקמת. כל אלה מגיעים לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3, PS2 ו-PSP בסוף החודש הזה. אחרי הכל, לכל מכונית יש סיפור חיים.

Project Offset

מדי פעם אנחנו רואים משחק שמגיע מחברה לא מוכרת בעליל, איננו מבוסס על שום זיכיון מפורסם ובאופן כללי הינו בעל פוטנציאל גבוה להישכח יומיים אחרי השקתו. ובכל זאת, יש במשחק הזה משהו שמושך אותנו לעקוב אחר ידיעות הקשורות אליו, בתקווה שנראה האף-לייף חדש. כזה הוא Project Offset, שאת הקדימון שלו תוכלו לראות במדור הזה.

אי אפשר לתאר את העלילה של Project Offset במלה אחת, מהסיבה הפשוטה שהיא עוד לא נחשפה בפני הציבור. כל מה שאפשר להבין, הן מהתיאור של המפתחים והן מהקדימון, הוא שמדובר בעולם פנטזיה שנמצא במלחמה כלשהי. לא מאוד מקורי ולא מאוד מרתק, אבל הגרפיקה נראית טוב מאוד ואפשר לראות כי יש למשחק הזה פוטנציאל. השאלה היא אם הוא יתממש, ואת זה נדע בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully