וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

סרט WoW, סרט וולפנשטיין, וגם משחקים חדשים וידיעות בקצרה. הכל במבזק המשחקים השבועי שלכם

בשבוע רגיל אנו מדווחים על חדשות גיימינג ומתבססים בעיקר על רשת האינטרנט, אך מדי פעם ישנם אירועי משחקים שמתרחשים בעולם הפיזי ("האמנם?" יגידו המאמינים בתיאוריית המטריקס), בו צריך יותר מלחיצה על כפתור Shift כדי לרוץ ותרגילי ה-Rocket Jump נגמרים בבתי חולים או בתי קברות. המדור היום עומד בסימן של שני אירועים שהתרחשו בארצות הברית לפני מספר ימים. שניהם כנסים של חברות גדולות, שניהם מושכים המון אנשים ומספקים לא מעט הכרזות. האחד הוא ה-BlizzCon של חברת בליזארד, והשני הוא QuakeCon של חברת id.

וואו, קר פה

על ההכרזה הגדולה של Blizzcon דיווחנו לכם עוד לפני שהתרחשה. מדובר בחבילת הרחבה שנייה למשחק התפקידים ההמוני המאוד-פופולרי של החברה – World of Warcraft. בהכרזה עצמה גילינו שלא רק יבשת חדשה מצטרפת לעולם העצום של המשחק ב-Wrath of the Lich King, אלא גם סוג חדש של דמויות, "אבירי המוות", כמו גם התמחות חדשה, משימות חדשות ושדרוג של הדרגה המקסימלית של הדמויות מרמה 70 לרמה 80. תאריך ההשקה של חבילת ההרחבה עדיין לא ידוע, וחייבים לזכור שבליזארד אוהבים מאוד לקחת את הכל באיזי ולא ממהרים לשום מקום.

מעבר לחבילת ההרחבה של WoW, קיבלנו גם מספר פרטים על הסרט שנעשה על פי המשחק. הסרט, שמופק על ידי חברת Legendary Pictures, אשר הביאה לנו להיטים כמו '300' ו-'באטמן מתחיל', לא יהיה סרט אנימציה. התכנון הוא להשתמש בשחקנים אמיתיים ואפקטים מיוחדים בשביל לשחזר את העולם הקסום של הכותר.

Legendary אמנם נמצאים רק בשלב התסריט, ואין עוד במאי או שחקנים, אך מפיקי הסרט אומרים כי הם שואפים להשיק את הסרט כבר בשנת 2009. הגיבורים הראשיים של הסרט יהיו הדמויות האנושיות של העולם, כשהתירוץ לזה הוא הקושי ביצירת שובר-קופות גדול עם יצור גדול וירוק בתור הגיבור. ולא, שרק הוא לא דוגמה, כי העוג המיזנטרופ הוא גיבור של קומדיה והסרט של WoW אמור להיות אקשן אפי. מעבר לכך, אין עוד פרטים משמעותיים על ההפקה המסקרנת.

חוזרים לסרט של וולפנשטיין

נושא הסרטים נודד איתנו גם לכנס השני שהתרחש במקביל ל-Blizzcon – ה-Quakecon של חברת id. וגם כאן, באופן לא מפתיע, דיברו על סרט. לא, לא מדובר ב-Doom 2, אלא בסרט על פי זיכיון 'הטירה הנאצית' (Castle Wolfenstein). וכאן, למרות שהעסקה עדיין לא הושלמה, הסכימו אנשי id לחשוף כמה פרטים מסקרנים.

הראשון, והמשמח ביותר, הוא חשיפת זהותו של תסריטאי ובמאי הסרט החדש. שניהם אותו איש, וקוראים לו רוג'ר אייברי (Roger Avary). מדובר באיש שכתב את הסיפור עליו מבוסס הסרט 'ספרות זולה' של טרנטינו, את התסריט של 'סיילנט היל', ובזמן האחרון עבד עם ניל גיימן על התסריט של 'Beowulf' אשר אמור לצאת בסוף השנה.

הסרט אמנם ישתמש בדמויות של המשחק, והנאצים עדיין יהיו הרעים, אך יש ספק רב אם נראה את היטלר בחליפת הרובוט שלו. במקום זה, אפשר לצפות לסרט אקשן בתקופת מלחמת העולם השנייה עם קריצות למשחקים השונים בסדרה. ואני חושב שאפשר לסמוך על אייברי שיעשה עבודה טובה יותר מזו שנעשתה על 'דום'.

אבל סרט עתידי לא היווה את ההכרזה הגדולה של כנס ה-QuakeCon. כבוד זה נשמר ל-Rage, משחק חדש של חברת id אשר ישתמש במנוע הגרפי החדש של החברה, אותו הציג ג'ון קארמק בוועידה של אפל לפני מספר שבועות.

Rage הולך להיות משחק פעולה עם עלילה, אממ, כלשהי – אני לא באמת מאמין ביכולת של id ליצור עלילות נורמליות – אשר ישלב אלמנטים של פעולה מגוף ראשון עם נהיגת שטח פרועה והרסנית. מעבר ליכולת לירות בכל מה שזז, תוכלו גם לשפר את הרכב שלכם בשביל לנצח במרוצים שיהיו חלק אינטגרלי מהכותר. אם אתם מאוד מתלהבים מהרעיון הזה, אני מציע לכם לצנן את ההתלהבות – תזכרו את 'דום 3', ואת 'Quake 3' לפניו. שני המשחקים הללו היו הדגמות של טכנולוגייה חדשה עם אלמנטים של משחקיות. id מרוויחה את רוב הכסף שלה על מכירת המנועים הגרפיים לחברות אחרות שעושות משחקים טובים, ולא על מכירת משחקים שהיא עצמה יוצרת. אז כן, אפשר להתלהב מהגרפיקה, אבל הסקרנות שלי לגבי הכותר עצמו לא מרקיעה שחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בקצרה

* בסין יצרו משחק בו הגיבור הולך ברחוב והורג אנשי ציבור מושחתים יחד עם משפחותיהם ומאהבותיהם.
* בוב הוסקינס מודה שהסרט של 'מריו' הוא הפרוייקט הגרוע ביותר בו הוא השתתף
* סוכנים פדרליים פשטו על סוחרי מוד-צ'יפים כשהם עוצרים אפילו אדם אצלו נמצא רק שבב אחד ומלחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully