וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: עכבר סולארי

קרחונים נמסים ולכם לא אכפת, אה? יושבים בחדר ממוזג ולא דואגים לסביבה. די לרגשות האשם, יש עכבר סולארי

כולנו יודעים שמוצרים סולריים - כאלה שתלויים בשמש בשביל לעבוד - הם דבר חשוב. בימים האחרונים אנו סופגים את המידע הזה לא רק מנבואות הזעם של ניצן הורוביץ ואל גור, אלא גם מהקמפיין החדש של חברת חשמל שמפחיד אותנו כי החשמל עלול להיגמר ואנחנו נשאר בלי מזגן. כולם רוצים להאמין שאם רק אנחנו נהייה בסדר מבחינת תצרוכת חשמל, העולם יהיה טוב יותר.

ובכן, הנה ההזדמנות שלכם - עוד מוצר שעובד על אנרגיית השמש ולא על יערות הגשם. מדובר, הפעם, בעכבר אלחוטי ששמו Sole Mio, אשר מפותח על ידי הארגון ההולנדי למחקר מדעי כבר מספר שנים. המטרה היא לא סתם ליצור עכבר סולרי, אלא כזה שמסוגל לקבל את כל האנרגיה שהוא צריך מהשמש במהלך היום בשביל לפעול במשך הלילה, גם אם חלק מהזמן היד של המשתמש נמצאת בדיוק מעל לפאנלים הסלוריים. אם הכל יהיה בסדר, העכבר הזה צפוי להופיע גם בחנויות

העכבר החדש יכול להיטען הן מהשמש והן דרך חיבור USB (אם כי האפשרות השנייה תגרום לכם לסיוטים על קרחונים מפשירים בלילות), כשעל סוללות שטעונות במלואן הוא יכול לעבוד כ-15 שעות. כשיש שמש, דרושות רק כ-90 דקות בשביל להגיע לטעינה מלאה, אך בתאורה ממש גרועה תדרשנה כ-60 שעות. הטענה דרך כבל USB איטית גם היא משום מה - כ-15 שעות בשביל להטעין את הסוללות במלואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully