וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: RoboBoa

8.8.2007 / 11:33

אחרי נחשים על מטוס ונחשים על רכבת, הגיע הזמן לנחשים על וואלה! מחשבים. ולא סתם נחשים, אלא רובוטים

מאז הטמאגוצ'י מתקדם תחום חיות המחמד הוירטואליות ומגיע לשיאים חדשים. לא עוד סתם תמונה על מסך קטנטן - עכשיו יש לנו רובוטים גדולים ומתוחכמים. ההתנהגות שלהם אמנם לא משתווה לזו של חיית מחמד אמיתית, אבל הם גם לא נובחים או מייללים בלילות.

שמו של גאדג'ט היום שלנו הוא RoboBoa, והוא דגם חדש בסדרת הצעצועים של חברת WowWee, אשר כוללת את RoboSapien, RoboRaptor, RoboPanda ורבים אחרים. ה-Boa (נחש) נראה, ובכן, כמו נחש רובוטי מאיים, אבל הדברים אותם הוא עושה אמורים לשעשע ולעזור לכם. כך, למשל, אפשר להשתמש בו בתור מנורת קריאה או שעון מעורר, ואלה רק הדברים הפשוטים אותם הוא מסוגל לעשות.

לרובוט הזה יש מבחר חישני תנועה, אור וצליל, הבאים לשימוש במבחר סוגי התנהגות רובוטית. אם במצב הרגיל שלו ה-Boa רק עוקב עם הראש הרובוטי שלו אחר דברים נעים, במצב הגילויים הוא ינוע בשביל ללמוד את הדברים שסביבו. בנוסף, הוא גם מסוגל לקלוט מוזיקה מהסביבה ולנוע בקצב. אה, ואם תשימו אותו במצב מעקב, הוא יוכל להבהיל שודד שינסה להיכנס אליכם הביתה בכך שהוא יעקוב עם מנורה חזקה אחר כל תנועה שלו. כמה עולה התענוג? 200 דולרים, אבל מי יכול באמת לתמחר את האושר שבלחזור הביתה ולראות שהנחש הרובוטי שלכם התגעגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully