וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קול להיות עצלן

גאדג'ט שאמור להשאיר פחיות משקה קרות לאורך זמן מחוץ למקרר היה התקווה שלנו לימות הקיץ. ועכשיו, הביקורת

החום של קיץ ישראלי גורם לאנשים לעשות דברים נואשים בשביל איכשהו לקרר את סביבתם. אנשים קופצים למזרקות, הולכים לים גם אם יש מדוזות, טובלים באמבטיות קרח וקונים שטויות מוזרות שאמורות לספק להם הרגשת קרירות.

גם אני חטאתי, וקניתי אביזר כזה כשהייתי בארצות הברית. קוראים לו USB Beverage Chiller, או בעברית צחה – מצנן משקאות המופעל על ידי USB. מדובר במכשיר דמוי לבנה, שגם שוקל כמו אחת כזאת, שעל הצד העליון שלו יש מקום לפחית משקה. ברגע שאתם מחברים את המכשיר לחריץ USB במחשב, החלק שבא במגע עם הפחית מתחיל להתקרר, כשהמטרה היא לשמור לאורך זמן על קור של פחית אותה הוצאתם מהמקרר. הוא אפילו עושה את זה ממש, אבל ממש מהר. כבר כחצי דקה לאחר שהדלקתי את המכשיר היה המשטח קר. קר מאוד, אפילו.

אני חוזר ואומר, המטרה היא לא לקרר פחיות חמות – המכשיר ממש לא מסוגל לעשות את זה. רק אם הפחית קרה במקור, ואתם שמים אותה על הפלטה, היא תישאר קרה לאורך זמן רב יותר מפחית שסתם הוצאתם. המכשיר הזה גם לא מסוגל להתמודד עם בקבוקי פלסטיק, כוסות קרמיקה ואוגרים. במיוחד לא עם אוגרים, האמת.

האם ההבדל באמת מורגש? יצאנו לשטח (שטח = חדר נטול מזגן) ובדקנו. שתי פחיות משקה קר הוצאו מהמקרר, שתיהן נפתחו בעזרת הידיים המיומנות של כותב הביקורת, אחת הושמה על המצנן העובד והשניה מוקמה לא רחוק ממנה. אחרי שעה, המבקר האמיץ שלכם העז לקחת שלוק מכל פחית, ולבדוק אם המכשיר עליו ביזבז 10 דולרים (מחיר מבצע, בימים כתקנם עולה המצנן 25$)עובד כמו שצריך.

את התוצאה אפשר לסכם בצקצוק לשון, המסמל חוסר שביעות רצון מינורי. כן, בתוך הפחית שהייתה על המצנן נמצא משקה קר יותר מזה שבפחית השנייה, אבל ההבדל לא היה שווה אפילו את ה-10$ שבזבזתי. יצרני ה-Beverage Chiller טוענים שמשטח הקירור מגיע לטפרטורה של כ-7 מעלות צלזיוס, וכנראה שזה מספיק אם אתם רוצים לשמור על קור של פחית בתנאי מזג אוויר נוח, אבל הקיץ הישראלי גדול על המכשיר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully