וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: KiSS 1600

דידי חנוך

9.8.2007 / 9:03

למה יש לנגן ה-DVD הזה אנטנות כל כך גדולות? כדי לקלוט סרטים מהמחשב שלכם, כמובן

אנחנו יודעים מה אתם שואלים את עצמכם. מה עושה נגן DVD במדור גאדג'ט היום? האם דניס ודידי התייאשו עד כדי כך ממציאת משהו חדשני שהם מביאים נגן מדיה אופטית מהדור הקודם?

ובכן, לא. KiSS 1600 הגיע למדור בזכות ולא בחסד. והוא עשה זאת בזכות אחת המילים החביבות עלינו, כאן בוואלה! מחשבים: קישוריות.

כי הנגן הזה לא מנגן רק סרטי DVD. הוא משלב עם היכולת הזאת משהו שעד כה ראינו בדרך כלל במכשירים ייעודיים: הוא מנגן מדיה מהמחשב שלכם. והוא עושה את זה אלחוטית. טוב. הוא עושה את זה גם חוטית, אם תתעקשו. ניתן לחבר אליו כבל רשת או כל התקן USB ולהעביר את המדיה שלכם כך.

אבל האלחוטיות הרי כל כך הרבה יותר סקסית מהכבלים שממלאים לנו את החיים. אין מה לומר: האפשרות לשבת מול הטלוויזיה ולנגן באמצעות השלט סרטים שנמצאים במחשב מבלי שנאלצנו למתוח כבל או לשים בסלון "מחשב מדיה" קוסמת לנו מאד.

בנוסף, ה-1600 גם משדרג תכני DVD לאיכות HD (טוב, איכות קרובה יותר לאיכות HD מהאיכות הטבעית שלו) לצפייה נוחה במסך ה-HD שקניתם כי סוכן המכירות שכנע אתכם שהוא ההווה והעתיד. ואם יש לכם

מצד שני, אתם יכולים לשכוח מניגון קבצי HD מהמחשב לסלון. 1600 תומך בסטנדרט 802.11g הנפוץ, ולא ב-802.11n החדש והמהיר בהרבה.

ואם כבר מדברים על התמיכה של המכשיר בפורמטים, הרי ששווה לציין שהוא תומך בכל גרסאות ה-MPEG, וה-DiVX וה-XvID, ואף בוינדוז מדיה. הוא תומך גם בכל סטנדרטי השמע הנפוצים ומציג תמונות בכל הפורמטים המקובלים.

קיצר, אין שום דבר חדשני או פורץ דרך ב-1600 פרט לכך שהוא משלב בין מוצר נפוץ לבין קטגוריית מוצרים - מזרימי מדיה אלחוטיים - שצמיחתה העתידית צפויה להיות משמעותית בהחלט. במחיר של 400 דולר, נראה שהוא נותן תמורה לא רעה לאגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully