וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בפייסבוק יש וול-מארט

הדר תדמור

9.8.2007 / 9:48

רשת החנויות וול מארט הקימה רשת חברתית בפייסבוק לעיצוב חדרי מגורים באוניברסיטאות

וול מארט, הקמעונית הגדולה בעולם, מתכוננת לקראת שנת הלימודים הקרובה במכללות ברחבי העולם - הרשת מקווה שסטודנטים יתכננו את חדרי המגורים שלהם במעונות האוניברסיטה באמצעות אתר הרשתות החברתיות פייסבוק.

וול מארט השיקה את הרשת החברתית "Roommate Style Match", שנועדה לתת לבני גיל האוניברסיטה מקום לשוחח בו על עיצוב חדריהם, בתקווה שחלק גדול מהמוצרים יירכשו בחנויות וול מארט.

הגולשים באתר פייסבוק שיצטרפו לרשת החברתית החדשה של וול מארט יוכלו להיבחן במבחן קצר כדי להגדיר את סגנון העיצוב שלהם. לאחר מכן הם יקבלו רשימת מוצרים מומלצים לפי סגנונם, אותם יוכלו לרכוש בוול מארט. בנוסף, הגולשים יוכלו להשוות סגנונות ולדבר על מוצרים על חבריהם לרשת.

צעד זה של וול מארט אינו היחיד שעושה הקמעונית לקראת ימי הרכישות לפני החזרה ללימודים. בסוף יולי הודיעה החברה על קיצוץ מחיריהם של 16 אלף מוצרים. קיצוץ המחירים, שינוע מ-10% ועד 50%, ילווה במסע קידום מכירות חדש אשר ייתן טיפים לצרכנים כיצד לחסוך בכסף, בימים בהם מחירי הנפט גבוהים והילדים חוזרים לבית הספר.

במסגרת ההוזלות יוכלו הצרכנים לרכוש בעבור דולר אחד ארבע מחברות או שני בקבוקי דבק או חפיסת עפרונות צבעוניים. בעבור 50 דולר יוכלו הצרכנים לרכוש בגדים לילדים לשבוע ו-80 דולר יספיקו כדי לרכוש שני זוגות משקפי ראייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully