וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

10.8.2007 / 2:21

למרות - או בגלל - האהבה והנוסטלגיה לשם, נגן המולטימדיה החדש של "קומודור" ראוי לזפת ולנוצות

רבים מאיתנו זוכרים את חברת קומודור כיצרנית המחשב הראשון שלנו. קומודור c64, שהיה בתקופה מסוימת המחשב הנמכר ביותר בעולם, היה ללא ספק המחשב הנמכר ביותר בישראל של אמצע שנות השמונים.

מאז אותם ימי זוהר עברו על קומודור שנים קשות. החברה פשטה את הרגל והמותג נמכר ונמצא כיום בידיהם של אנשים שאין קשר בינם לבין החברה המקורית.

אבל אנחנו עדיין זוכרים את השם לטובה, ולכן התייחסנו בחיוב כשהבעלים הנוכחיים של השם הודיעו שבכוונתם להוציא לשוק מחשבי גיימינג יקרים. אחרי הכל, רבים מאיתנו שיחקו במשחק המחשב הראשון בחייהם במחשב של קומודור. היה בה משהו משמח, נוסטלגי.

אבל ההכרזה החדשה של החברה מתחילה לשטוף את אדי הנוסטלגיה מהעיניים. כשנגן - די מכוער - עם זכרון 2 גיגה, ומסך 1.8 אינץ' עולה קרוב למאתיים דולרים, אנחנו מתחילים לתהות האם מנסים לעבוד עלינו כאן. הפרנויה משתרשת עמוק כל כך ומהר כל כך שכשחלק מהאתרים המדווחים על הנגן טוענים שיש לו יכולות אלחוטיות למרות שבאתר הרשמי אין רמז לכך, המחשבה הראשונה אינה שהכותבים התבלבלו עם נגן Gravel הוותיק מעט יותר של החברה כי אם שקומודור הטעו אותם במכוון.

בקיצור, ההכרזה על הנגן הזה ביאסה לנו את הצורה. רצינו לשמוח על שובו של השם "קומודור". רצינו לחגוג את הנוסטלגיה. אבל הם לא נותנים לנו. בין אם מתוך רגישות יתר שלנו או בגלל שבאמת מנסים כאן לסחוט כל גרוש מצרכנים נוסטלגיים, הנגן הזה מריח לנו רע. וכך, הוא פוגע בתחושת הנוסטלגיה החמימה שמעורר בנו השם "קומודור". ועל כך בהחלט מגיע לקומודור c200 להיות הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully