וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

11.8.2007 / 19:01

כל הקדימונים השבוע הם לכותרי המשך - אפילו לא זיכיון אחד חדש. אבל לא צריך להתאכזב, יש נאצים והוקי

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. בסוף השבוע הזה יש לנו פעלולים מסוכנים, הוקי קרח, חייזרים מרושעים ו... נאצים. שוב נאצים. לא נמאס כבר מהנאצים?

Medal of Honor: Airborne

כבר ראינו את הקדימון הרשמי של Medal of Honor: Airborne - הכותר החדש בסדרת משחקי הפעולה המפורסמת, אשר מתרחשת כולה בזמן מלחמת העולם השנייה. הקדימון שתראו היום לא מחדש שום דבר בתחום העלילה, וגם לא מראה חידושים גרפיים כלשהם שנוספו מאז הטריילר הקודם, אבל זו גם לא המטרה שלו. מטרתו היא להראות לנו איך ייראה מצב מרובה המשתתפים של המשחק, אשר יגיע למחשב האישי, אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3 בסתיו השנה.

ראשית כל, וכיוון שהמשחק מתמקד ביחידות מוצנחות, אפשר לראות כי לפחות אחת מהמפות המותאמות לריבוי משתתפים כוללת צניחה של אחת הקבוצות אל שדה הקרב. כמו שכבר ראינו, המשחק מאפשר לכם חופש בחירה בזמן הצניחה, כך שתוכלו לכוון את עצמכם אל כל נקודה במפה שנמצאת בטווח הצניחה. כל זה תחת אש בלתי פוסקת של הקבוצה הנמצאת על הקרקע - דבר בעייתי אם יש להם צלפים טובים. לא ברור מה תהיינה המשימות שתוטלנה על הקבוצות, אבל כנרא השהמפתחים יתחשבו בעובדה כי לא כולם מתחילים מאותה הנקודה, וכי אפשר להגיע מהצניחה אל כל חלק במפה.

Metroid Prime 3

סדרת משחקי ה-Metroid מגיעה החודש לקונסולת ה-Wii של נינטנדו, אחרי 20 שנים של נדידה בין קונסולות שונות אותן הוציאה החברה לשוק בשנים האלה. התת-סדרה בה אנו עוסקים היום היא Metroid Prime, וזהו החלק השלישי והאחרון בה.

סגנון המשחק, כפי שתוכלו לראות, דומה לזה של הפרקים האחרים ב-Metroid Prime - משחק פעולה מגוף ראשון, אם כי הפעם השחקנים ישתמשו בבקר הייחודי של ה-Wii בשביל לשלוט בשיימוס. באשר לעלילה, יהיה זה ההמשך הישיר של Metroid Prime 2, כשהמטרה היא לסיים את הקו העלילה שהחל במשחק הקודם. השם המלא של הכותר - Metroid Prime 3: Corruption, נובע מהידבקותה של שיימוס בוירוס מוטאגני מרושע שמשחית את הגוף שלה. כפי שאמרתי כבר, המשחק ייצא ב-28 באוגוסט, אם כי רק בארה"ב, ואילו לאירופה הוא יגיע רק ב-26 באוקטובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

NHL 2K8

היריבות בין NHL 2K - סדרת משחקי ההוקי של חברת 2K Games, לבין משחקי NFL של חברת Electronic Arts דומה מאוד ליריבות בין Pro Evolution Soccer לבין Fifa. גם כאן יש אנדרדוג עם משחקיות ריאליסטית יותר ועומק אסטרטגי שניצב אל מול הכותר המאוד ארקיידי של מפיצת משחקים ענקית.

היריבות המרה לא מסתכמת בשמות דומים מאוד, אלא מתבטאת גם בכך ששני המשחקים יגיעו לחנויות באותו התאריך - 11 בספטמבר השנה. בינתיים, NHL 2K נחשבת לחדשנית יותר והרבה מחידושיה היגרו ל-NHL של Electronic Arts שנה לאחר שהוצגו. האם גם השנה זה יקרה? נחיה ונראה, אבל בינתיים בואו להתרשם מהגרפיקה המגניבה והאלימות המסוגננת של משחק ההוקי.

Stuntman: Ignition

לפני זמן מה סיפרנו לכם על המשחק Stuntman: Ignition בו נכנס השחקן אל הנעליים של נהג פעלולים מפורסם, כשהוא אמור לבצע דברים מסוכנים להפליא למען הנאתם של אלה אשר יצפו בסרט בו הוא משתתף. עכשיו אנחנו מקבלים קדימון מזוייף לאחד מהסרטים שיהיו במשחק, ואיתו גם את ההזדמנות לראות איזה מין פעלולים נצטרך לבצע.

מרדפי מכוניות, פיצוצים, קפיצות מסוכנות עם האוטו וירי בזמן הנסיעה הם רק חלק מהדברים אותם אנו רואים בקדימון הזה, והגרפיקה נראית מצויינת. מה שנשאר לברר עכשיו זה האם נזכה לראות מבחר רב של פעלולים, או וריאציות שונות על מספר מועט של רוטינות במשך כל המשחק. נקווה שהמוחות אשר חשבו להוציא קדימון מזוייף ל-Night Avenger, יחשבו גם על כמות רבה של דברים לעשות במשחק. את התוצאה הסופית נוכל לראות ב-28 באוגוסט על פלטפורמת האקס-בוקס 360, פליייסטיישן 3, PS2 ו-PSP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully