וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Eco Media Player

האיש שהמציא את הרדיו שנטען באמצעות סיבוב של ידית עושה את אותו הדבר גם לנגן מולטימדיה נייד. הלאה סוללות!

גאדג'טים "ירוקים" הם, בהרבה מאוד מקרים, מהיצירתיים ביותר שיש. מי שממציא אותם צריך לדאוג לא רק למגניבות המוצר, אלא גם לשמירה על איכות הסביבה, מה שיוצר פתרונות מאוד בלתי-שגרתיים. כך, למשל, לפני 16 שנים המציא טרבור בייליס מקלט רדיו שמופעל על ידי סוללה הנטענת מסיבוב של ידית - דבר המאפשר לשמוע רדיו בכל מקום ובכל זמן, בלי לדאוג לסוללות או למקור מתח.

עכשיו החברה אותה הקים בייליס מנסה ליישם את אותו העיקרון במכשיר קצת יותר מסובך וקצת יותר תובעני מבחינת צריכת החשמל - נגן מולטימדיה נייד. המוצר הזה אמנם עוד לא הושק,אבל אם הכל יילך בסדר, ב-27 באוגוסט זה יקרה, ה-Eco Media Player יגיע לחנויות.

מדובר בנגן עם מסך צבעוני בגודל 1.8 אינץ', אשר תומך בפורמטים של מוסיקה, וידאו ותמונות, כשהוא כולל גם רדיו, פנס, רשמקול ואף מטען סלולרי מובנה. את המוזיקה הוא אוגר על זכרון פלאש של 2 גיגה-בייטים, ויש לו גם חריץ הרחבה לכרטיסי SD. וכן, הדבר הכי חשוב הוא שאת המכשיר הזה תוכלו להטעין לא רק דרך USB, אלא גם בעזרת סיבוב של ידית. דקה של הטענה ידנית כזאת תאפשר לכם לשמוע מוזיקה במשך 40 דקות. המחיר שלו אמנם גבוה למדי - 170 פאונד בריטי, אבל יחד עם תג המחיר הזה בא גם החופש מסוללות והידיעה שאתם מזהמים פחות את הסביבה, מה שהופך אותו לנסבל הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully