וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ניקוי בלייזר

מאחורי השם התמים CL 20QF-BP מסתתרת ערכת הניקוי לנבלי על וסוכנים חשאיים

כשמדברים איתי על נקיון בעזרת לייזר, המחשבה הראשונה שעולה לי לראש כוללת נבל מהסרטים, קרן לייזר ענקית ואנשים שרצים בפאניקה תוך נפנוף בידיהים וצעקות רמות של "אהההה". אבל מסתבר שקרני לייזר נפוצות מאוד בפעילויות ניקוי תעשייתיות ואומנותיות. הבעייה עד כה הייתה שהמערכות האלה היו נייחות, ומוחמד תמיד נאלץ ללכת אל ההר, או משהו.

חברה גרמנית בשם Clean Laser Systemsעומדת לשנות את המצב, בעזרת המערכת הניידת הראשונה לניקוי בעזרת לייזר. המערכת הזו משתמשת בדיודה שמופעלת על ידי מצבר ומקוררת על ידי אוויר, בשביל לאפשר לכל מי שרוצה לנקות משטחים לעשות זאת בלי לסחוב אחריהם מכשירים נייחים.

אמנם לא לקחתי שיעורי פיזיקה בתיכון, אך ממה שהאינטרנט לימדה אותי, אני מבין שמה שהמערכת הזו עושה הוא להוריד את השכבה העליונה של משטח כלשהו, כשעובי השכבה (במיקרונים) נשלט על ידי המשתמש. כך, למשל, תוכלו עם המערכת הזאת להוריד צבע ישן מהמכונית, להחזיר את הברק לכלי הכסף ואפילו לנקות את הרצפה. זה אמנם פתרון מאוד מסובך לבעיות פשוטות, אבל היי, תוכלו להגיד שבבית שלכם מנקים עם לייזר. באשר למחיר - את זה לא הצלחנו למצוא באתר היצרנית או באתרי המשווקות שלה בארה"ב ובבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully