וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פרטנר לאלקטל

שירלי יום-טוב

13.8.2007 / 13:24

ECI הפסידה במגרש הביתי: אלקטל-לוסנט תספק ציוד תמסורת לפרטנר ב-3-2 מיליון דולר

חברת ציוד התקשורת הישראלית, , הפסידה חוזה למתחרתה אלקטל-לוסנט במכרז של חברת לאספקת ציוד תמסורת - כך נודע ל-TheMarker. היקף המכרז - כ-3-2 מיליון דולר בשלב הראשון - אינו גדול אך מדובר בהפסד תדמיתי בעיקר מאחר שפרטנר מעדיפה לרכוש ציוד מחברות ישראליות כשמתאפשר לה, וגם מפני שאי.סי.איי כבר סיפקה ציוד לפרטנר בעבר.

אלקטל-לוסנט גברה על אי.סי.איי במכרז של פרטנר לאספקת ציוד תמסורת על גבי תשתית אופטית בטכנולוגיות את'רנט. זאת למרות שאי.סי.איי עשתה מאמצים רבים לזכות במכרז והסכימה להוריד את המחיר עבור הציוד שלה. הציוד אמור לעבוד על תשתית התמסורת של פרטנר, שנרכשה בשנה האחרונה ממד-1 תמורת 15 מיליון דולר.

אי.סי.איי סיימה את הרבעון השני עם ירידה של 3.5% בהכנסות ל-164 מיליון דולר ורווח נקי של 24.8 מיליון דולר בהכללת רווח הון של 15.5 מיליון דולר מהנפקת החברה הבת, וראז.

ב-29 בחודש תתכנס אסיפת בעלי המניות של אי.סי.איי כדי לאשר את עסקת המכירה של החברה לגופים בהובלת חברת Swarth של שאול שני ב-1.2 מיליארד דולר במזומן. העסקה אמורה להיות מושלמת תוך מספר חודשים, אולם התנהגות מניית אי.סי.איי מעידה על כך שקיימת אי ודאות מסוימת לגביה. מחיר המניה בעסקה עומד על 10 דולר, מה שאומר שהמניה היתה אמורה להיסחר סביב מחיר זה עד השלמת העסקה והתשלום לבעלי המניות. עם זאת, בשבועות האחרונים איבדה אי.סי.איי גובה ומחירה עומד על 9 דולרים - 10% מתחת למחיר בעסקה.

ייתכן שמחירה הנמוך של המניה משקף חששות בשוק מכך ש-Swarth לא תצליח להשיג מימון לעסקה. Swarth אמורה לממן את העסקה באמצעות הלוואה מקרדיט סוויס, אולם לא נחשפו פרטים נוספים ביחס למבנה תוכנית המימון. בבית ההשקעות ג'פריס כתבו באחרונה כי המשבר בשוק המשכנתאות בחודשים האחרונים מלבה את הספקות בנושא מאחר שבארה"ב חוששים בימים אלה ממחנק אשראי לחברות, מה שעשוי לפגוע בהשלמתן של עסקות מיזוג ורכישה. עסקת אי.סי.איי אינה יוצאת מן הכלל במקרה זה.

מאי.סי.איי נמסר בתגובה כי "החברה ניגשה למכרז של פרטנר לאספקת ציוד המוערך בפחות מ-2 מיליון דולר, וקיבלה החלטה לא להיענות לתנאים אותם הציבה פרטנר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully