וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

18.8.2007 / 14:20

הוידאודרום השבוע קסנופובי מאי פעם. אין כאן אויבים אנושיים, רק מוטציות מרושעות וחוצנים שרוצים להשמידנו

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע יש מוטציות בשפע, חוצנים מרושעים שרוצים להשמידנו ונערות חסודות שיוצאות להילחם ברשע. מישהו אמר באפי?

Bioshock

בעוד כשבוע יגיע לחנויות אחד המשחקים המעניינים ביותר בשנים האחרונות, 'ביושוק' שמו. המשחק - המשך רוחני של System Shock 2, שגם פותח על ידי אותם האנשים, מציב אותנו בנעליו של ניצול תאונה אווירית אשר מגיע למתקן תת-מימי בשם Rapture, בו חיה בעבר קבוצה של מדענים גאונים ואנשים עשירים, שרצו ליצור לעצמם חברה מתוקנת.

כפי שתוכלו לראות בטריילר, מסתבר שהאוטופיה שלהם הפכה לדיסטופיה בעקבות מאבק כוחות, ועכשיו המתקן מאוכלס ביצורים מוזרים שהונדסו בעזרת חומר פלא הנקרא Adam. הביקורות הראשונות אותן מקבל הכותר הזה ברחבי העולם לא סתם חיוביות, אלא מתלהבות ברמות קיצוניות. האם זהו משחק השנה של 2007? נחיה ונראה.

Space Siege

חברת Gas Powered Games לא ייצרה, ב-9 שנות פעילותה, הרבה משחקים. שתי סדרות שכללו ארבעה כותרים נפרדים, שלוש חבילות הרחבה וזהו. מצד שני, הסדרות המדוברות הן Dungeon Siege ו-Supreme Commander, אז באמת שאי אפשר לבוא אליהם בטענות. כיום עובדים בחברה על משחק חדש, ששמו אולי דומה ל'דאנג'ן סיג'', אך העלילה שלו תהייה שונה מאוד.

Space Siege, זהו שם הכותר. גם כאן מדובר במשחק תפקידיםפעולה, אך אין בו אלמנטים של פנטזיה. מדובר בעלילת מדע-בדיוני, שמתרחשת על חללית ענקית הנמצאת תחת מתקפה מצד חייזרים מרושעים. גיבור המשחק, אשר יוצא להציל את העולם שלו, צריך להחליט במהלך המשחק כמה אנושי הוא רוצה להישאר, ואילו מאברי גופו להחליף בחלקים מכניים שיהפכו אותו למכונת לחימה אמיתית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Tabula Rasa

בשביל להתלהב כראוי ממשחק התפקידים ההמוני Tabula Rasa לא מספיק לדעת את העלילה שלו, אם כי גם אותה נתאר לכם עוד מעט. ההתלהבות האמיתית מגיעה מהשם המלא של הכותר - Richard Garriott's Tabula Rasa. מי שלא מכיר את ריצ'רד גאריוט, או בכינויו המפורסם Lord British, כנראה לא היה בסביבה בתחילת שנות ה-90, כשהאיש היה אחד המעצבים והמפתחים האחראיים על משחקי Ultima - ממשחקי התפקידים הראשונים על המחשב האישי.

אז כן, Tabula Rasa הוא הפרוייקט החדש של גאריוט, וההתלהבות רבה היא. עלילתו של המשחק מתרחשת בעתיד, כשגזע חוצני מרושע תוקף את כדור הארץ ומאלץ את השורדים לעבור דרך שערים חייזריים לכוכב לכת אחר, בו הם נלחמים בחוצנים המעאפנים. המשחק משלב אלמנטים מוכרים של משחקי תפקידים המוניים עם אלה של משחקי פעולה, בכל הקשור לקרבות בין השחקנים לאויביהם. חוץ מהשחקנים האנושיים, יש בעולם המשחק גם המוני דמויות שנשלטות בידי מחשב, אשר נמצאות במאבק מתמיד על הכוכבים.

Folklore

מתכון ליצירת משחק פעולה מגניב
1 - נערה בלונדינית
1 - סיידקיק
אינסוף - אויבים מרושעים
1 - אלמנט מוזר שייחודי לקונסולה בשבילה המשחק מפותח. קחו, למשל, את Folklore, בו צריך להשתמש בבקר של ה-Playstation 3 בשביל לשקשק את האויבים, ולמשוך את נשמתם.

חברו את כל זה, הוסיפו עלילה יפנית מוזרה שמתוארת כ"פנטזיה אפלה מהדור הבא", הוציאו את המשחק ביפן בשביל לראות איך התרבות היפנית המוזרה מגיבה אליו. אם הם מגיבים טוב, נסו להוציא את המשחק מספר חודשים לאחר מכן (אוקטובר, במקרה של Folklore) בשאר העולם. אם הפעולה תהייה מגניבה, והקדימון מרמז שכן, אולי תזכו להצלחה מרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully