וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייפ: נופל וקם

19.8.2007 / 14:34

במהלך סוף השבוע, מצאו עצמם משתמשי סקייפ ללא אפשרות להכנס לשירות. הבעיה נגמרה, תשובות עדיין אין

רבים מאלה שניסו להתחבר בסוף השבוע לתוכנת ה-Skype, גילו שהשירות לא פועל. בשביל רבים מהמשתמשים, היה מדובר בהפסקת שירות של אחת מתוכנות המסרים המיידיים שמותקנות על המחשב, והנזק שנגרם מהפסקת השירות לא היה רב, אך אחרים נכנסו לפאניקה. הסיבה לכך שסקייפ מספקת, מעבר לשירותי ה-IM (מסרים מיידיים) גם שרותי טלפוניה על גבי תשתית אינטרנט. אנשים בעלי חשבונות ה-SkypeIn, למשל, מקבלים שיחות למספר הסקייפ שלהם, אשר מנותב למחשב האישי, טלפון תומך סקייפ או סלולרי עם גרסה ניידת של התוכנה; ואילו שירות ה-SkypeOUT מאפשר להתקשר למספרי טלפון קוויים בכל העולם במחירים נוחים.

הבעיה החלה מעט לפני 4 אחה"צ ביום שישי, ונמשכה כ-24 שעות. מהנדסי התוכנה, אשר עמלו על פתרון התקלה, עוד לא הסבירו מה גרם לה, אך עדכנו כל העת את המשתמשים דרך בלוג החברה, בו אמרו כי זהו כשל אלגוריתם במנגנון חיבור המשתמשים. לעומתם, שמרו המנהלים של סקייפ ושל Ebay אשר רכשה את החברה, על שתיקה במשך כל סוף השבוע, ובכך תרמו לשמועות על בעיות שמעבר לתקלה טכנית.


גם כשחזר סקייפ לפעול, דיווחו חלק מהמשתמשים על עיכובים במשלוח הודעות ואי היכולת לבצע שיחות קוליות. נכון לעכשיו, חזר השירות לפעילות מלאה, וכל הסומכים עליו במהלך יום העבודה שלהם יכולים להפסיק לדאוג.

זוהי התקלה הגדולה ביותר של סקייפ בשנים האחרונות, והיינה מקרה נדיר בהיסטוריית השירות והפעילות של התוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully