וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

ביושוק, Bioshock וגם קצת ביוshock יש במדור שלנו השבוע. האם אנחנו מתלהבים מהמשחק הזה? הו, כן

'שחקן ספסל' השבוע מוקדש, רובו ככולו, למשחק אחד: Bioshock. עקב כך, ובגלל ההתלהבות הרבה שלנו מהמשחק, החלטנו לפתוח את המדור כך:

ביושוק

ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק, ביושוק.

ועכשיו, בואו נתחיל באמת.

מבקרים מזועזעים

ביושוק אמנם ייצא רק בעוד מספר ימים (מחר בארה"ב, יום שישי באירופה), אך סניפי רשת החנויות Toys’R’Us בארצות הברית התחילו למכור את המשחק מוקדם, מסיבה כלשהי, בשתי גרסאותיו – המחשב האישי והאקס-בוקס 360. מי שהצליח להשיג עותקי אקס-בוקס, יכול לשחק במשחק כבר עכשיו. מי שקנה את גרסאת המחשב, ובכן, נדפק קמעה.

הסיבה לכך היא מנגנון ההרשמה המקוון – חלק בלתי נפרד מתהליך ההתקנה. כשניסו "ברי המזל" להתקין את העותק שלהם, הם גילו כי המערכת המקוונת מסרבת לרשום אותם, בטענה שהמשחק עוד לא יצא באופן רשמי. לפחות את הקופסה הם כבר קיבלו.

מי שכן הצליח לשחק בכותר הזה, מעבר לאנשים שרכשו את גרסת האקס-בוקס, הם עיתונאי המשחקים ברחבי צפון אמריקה ואירופה. יש גם כמה ביקורות, די חיוביות. כמה חיוביות? ממוצע הציונים של 'ביושוק', על פי אתר ה-MetaCritic, עומד כעת על 99 מתוך 100, עם סופרלטיבים שמזמן לא ראינו. בסך הכל, המבקרים מסכימים כי זו יצירת מופת של עולם המשחקים, ומה שנשאר עכשיו זה לחכות עד שהמשחק יגיע גם אלינו. בהד ארצי אומרים כי הם מקווים שהמשלוח הראשון יגיע לישראל עד סוף אוגוסט, וכנראה שיכלול גם את המהדורה המוגבלת אשר כוללת גם פסלון של Big Daddy ובונוסים נוספים.

ג'ק תומפסון נגד הביולוגיה של ההלם

איש שממש לא אוהב את כל ההמולה הזאת סביב המשחק, הוא עורך הדין השמרני מפלורידה ג'ק תומפסון, עליו כתבנו כאן פעמים רבות בעבר. תומפסון הזדעזע מפרסומות למשחק אשר שודרו בזמן תוכנית ילדים, וכתב תלונה למועצת הסחר הפדרלית של ארצות הברית, בה אמר שחברת Take 2 – מפיצת המשחק ה"אלים להחריד, שמדורג למבוגרים", משווקת אותו באופן אגרסיבי לילדים מתחת לגיל 17.

החלק הטוב ב"בדיחה" הזאת הוא שם התוכנית בה פורסם 'ביושוק', והשם הזה יהיה מוכר לרבים מקוראינו. Smackdown היא התוכנית הזאת. למי שלא מכיר, מדובר בתוכנית היאבקות של ה-WWE, בה גברים מחופשים מזייפים מכות רצח להנאת הקהל. ומסתבר שמה שמדאיג את תומפסון בכך שהילדים רואים את התוכנית, הוא העובדה שהם עלולים להיחשף לפרסומות של Bioshock. משעשע!

בנוסף, הוציאה מועצת הסחר לפני מספר חודשים דו"ח שדווקא משבח את תעשיית המשחקים על הרגולציה העצמית. מסתבר שענף הסרטים והמוזיקה הרבה פחות נוקשה בכל הקשור לקנייה של תוכן "בוגר" על ידי קטינים, ואילו חנויות מחשבים מודעות להגבלות הגיל על ידי משחקים.

תומפסון, יש לציין, לא מאוד אוהב את Take 2 שמפיצה את 'ביושוק', כיוון שהחברה גם אחראית לאויב הכי "אכזרי" של האיש – סדרת משחקי GTA. בהסכם שנחתם בין שני הצדדים לפני זמן מה הסכים תומפסון להפסיק ולהטריד את החברה בנוגע ל-GTA IV, אבל מסתבר שהוא מצא קורבן חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ועוד קצת ביושוק

אם יש לכם אקס-בוקס 360 וחשבון Xbox Live, כבר במשך מספר ימים יש לכם גישה לדמו של Bioshock, אך מה עם שחקני המחשב? לנו לא מגיע דמו? בטח שמגיע, והוא אף יגיע בערך ב-2 בלילה. כיוון שדרישות המערכת של המשחק גבוהות מאוד, הייתי ממליץ לכם לנסות ולשחק בדמו לפני שאתם קונים, בשביל לדעת אם המחשב שלכם מסוגל להריץ את המשחק. קרוב ליציאת הדמו, יגיעו גם התקנים חדשים לכרטיסי מסך של Nvidia ו-ATI, ומומלץ להתקין אותם לפני שמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully