וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר ה-360 יורד גם באירופה

לאחר שבמיקרוסופט הורידו את המחיר של קונסולת האקס-בוקס 360 בצפון אמריקה, הגיע זמנם של האירופאים ליהנות

בתחילת החודש הודיעה חברת מיקרוסופט כי היא מורידה את מחיר קונסולת האקס-בוקס 360 שלה בארצות הברית, כנראה כתשובה להכרזה של סוני על הורדת המחיר של הפלייסטיישן 3. המחיר של הגרסה הפשוטה ביותר הורד מ-299$ ל-279$, גרסת ה-Premium הוזלה מ-399$ ל-349$ והאקס-בוקס השחור המגניב – Elite, קיבל את תג המחיר של 449$ במקום 479$. גם המדינות האחרות בצפון אמריקה, קנדה ומקסיקו, קיבלו הורדות מחירים דומות. ואילו הגיימרים האירופיים, הם נשארו עם המחירים הישנים, עד עכשיו לפחות

היום הודיעו במיקרוסופט כי גם הרוכשים האירופיים יזכו ליהנות ממחירים החדשים, אם כי הם עדיין יהיו גבוהים מאלה של צפון אמריקה – דבר שקורה כמעט תמיד. המחירים החדשים יהיו זהים לאלה האמריקאים בכל הקשור למספרים – גם כאן הם יהיו 449, 349 ו-299, אם כי הסיומת אחריהם תהיה "יורו" ולא "דולרים".

הצעד הזה, הן מצד סוני והן מצד מיקרוסופט, הוא יריית פתיחה לעונת הקניות הסתווית שנוחתת עלינו החל מחודש ספטמבר, ושתהייה עמוסה להפליא בכותרים גדולים להם מצפים רבבות מעריצים של שתי החברות. גם בלי ה-Grand Theft Auto 4, שנדחה לאביב 2008, כל מי שיש לו פלייסטיישן 3 או אקס-בוקס 360 צפוי למבול של משחקים מעניינים חדשים.

ובארץ? אצלנו הכל כרגיל. בחברת מיקרוסופט אמנם הודיעו על הכוונה להביא את האקס-בוקס 360 לישראל עד סוף 2007, אך מאז לא שמענו שום דבר אודות התוכניות הקונקרטיות ותאריך השקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully