וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Wi-Fire

טכנולוגיית ה-Wi-Fi שיפרה את איכות חיינו, אך מה יכול לשפר את טכנולוגיית ה-Wi-Fi עצמה? אנטנה ניידת, כמובן

לפני מספר ימים, חשבתי על התרומה של הנתב האלחוטי אותו רכשתי לפני כשנה וחצי לאיכות חיי. נכון לעכשיו, יש בבית בו אני גר 5 מחשבים שמתחברים לרשת אלחוטית, ואיתם גם שלוש קונסולות משחק, טלפון סלולרי והתקן להזרמת מדיה. שימושי, לא?

אך מה קורה כשאני לא נמצא בבית, בטווח של כמה מטרים בודדים מהנתב? מניסיון, אני יכול להגיד שלמצוא רשת פתוחה זו לא עבודה קלה – אם אתם יושבים בבית קפה ואין בו נתב אלחוטי, הסיכויים הם שגם אם תמצאו רשתות אלחוטיות בסביבה, הן תהיינה סגורות או לא תאפשרנה גישה לרשת. נכון, מדי פעם מוצאים רשת זמינה, אבל ממש לא תמיד. בשביל להגדיל את הסיכויים שלכם, יצרו בחברת hField את ה-Wi-Fire, אנטנת Wi-Fi ניידת.

ה-Wi-Fire מתחבר ל-USB של הלפטופ, ומאפשר להתחבר לרשתות בטווח של עד כ-300 מטרים מהמחשב. הוא עושה זאת בעזרת אנטנה כיוונית אשר מתחברת לחלק העליון של מסך הלפטופ, ותוכנה ייעודית שעוזרת לכם לכוון ולהשיג קליטה טובה יותר. ה-Wi-Fire תומך ברשתות ניידות 802.11b/g, ובמערכות הפעלה OS X או חלונות XP (לא, לא ויסטה בינתיים). אם אתם מרגישים צורך עמוק לקנות אותו, תיאלצו להיפרד מ-79 דולרים. ברגע שתרצו להביאו לארץ, כנראה שתצטרכו גם אישור ממשרד התקשורת. אבל כל הטרחה הזאת מתגמדת אל מול האפשרות לשבת בבית קפה השכונתי שלכם ולהוריד סרט מהחיבור של השכן המעצבן שגונב לכם את העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully