וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: DUO Atom

הגאדג'ט של היום הוא טלפון סלולרי שעובד עם שני כרטיסי סים, ומסוגל להחליף ביניהם אם רק תסובבו את המכשיר

עולם הטלפונים הסלולריים מפוצל לשני חלקים: יצרנים שמטרתם היא להביא לשוק את המכשיר היפה ביותר, ויצרנים שרוצים לייצר את המכשירים הנוחים ביותר. שילוב בין השניים נדיר מאוד, ומגיע בדרך כלל כשחברה מוציאה מכשיר נוח והוא משום מה גם יפה, לא להפך. קשה לנו להחליט אם גאדג'ט היום שלנו רק יפה, או גם שימושי, אבל מה שבטוח הוא שיש לו טריק מגניב.

הטלפון הסלולרי מדגם WND DUO Atom נבנה בשביל לעבוד עם שני כרטיסי סים. הוא לא טלפון ראשון שמסוגל לעשות את זה, אבל כאן זוהי תכונה שקובעת גם את עיצוב המכשיר. פני הטלפון הזה מחולקים לשני מסכי מגע, וג'ויסטיק גלילה ביניהם, כשהדבר המיוחד הוא שהסים הפעיל נקבע על ידי האופן בו אתם מחזיקים את הטלפון. סיבוב של מכשיר על ציר אופקי ב-180 מעלות משנה את הסים הפעיל, והמסכים משתנים בהתאם. התחתון הופך ללוח המקשים, והעליון למסך התצוגה.

מעבר לכך, יש ב-WND DUO Atom גם מצלמה של 3 מגה-פיקסל, תמיכה בכרטיס זיכרון, קישוריות USB ו-Bluetooth, והיכולת להציג 262 אלף צבעים על כל אחד משני המסכים, בעלי הרזולוציה של 176x200. בסך הכל, זהו פתרון נפלא לכל מי שנאלץ לסחוב שני מכשירי סלולר, ולא חייב להיות זמין בו זמנית בשניהם. והמחיר? הוא עוד לא פורסם, כמו גם תאריך ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully