וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GC: מבזק חדשות ראשון

אתמול נפתחה בלייפציג תערוכת משחקי הוידאו GC, וכבר יש מספר ידיעות מעניינות. במבזק הזה - סוני וסגה

תערוכת המשחקים של לייפציג, שנפתחה אתמול, מסתמנת כאחת היורשות הגדולות של ה-E3 ז"ל. באיזשהו מקום, זה היטיב עם תעשיית המשחקים. אין למפתחים דדליין קשיח בתחילת מאי, מה שמאפשר לקבל הכרזות גדולות במנות קטנות ואיכותיות יותר, באמצעות תערוכות בכל העולם. לייפציג לא אכזבה בתחום הזה, והיום הראשון שלה הניב מספר הכרזות מעניינות מענקי התעשייה. בימים הקרובים תגיע ההתרשמות של העיתונאים הנוכחים בתערוכה גם מהכותרים הקטנים יותר, שלא הוצגו במסיבות עיתונאים ראוותניות, והפעם אפשר לקוות כי הם יקבלו את זמן המסך שמגיע להם. אך בינתיים, בואו ונראה מה שמרו החברות הגדולות בשביל התערוכה.

סוני הנייחת

ההכרזות הגדולות ביותר של התערוכה עד כה הגיעו, ללא ספק, מחברת סוני. לפני השקת הפלייסטיישן 3, ניסו בחברה למתג את הקונסולה החדשה כמרכז הבית הדיגיטלי והרבה יותר מקונסולת המשחק. רק עכשיו החזון הזה מתחיל להתממש. חבל שלקח להם כל כך הרבה זמן להכריז על דברים שהיו צריכים חלק מה-PS3 מלכתחילה, אבל עדיף מאוחר על לעולם לא.

אני מדבר, בעיקר, על שירות ה-PlayTV, אשר יושק בבריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה וספרד בתחילת 2008, ולאחר מכן גם בשטחי PAL נוספים ואולי אפילו בישראל. השירות יכלול מקלט טלוויזיה שתומך בסטנדרט ה-DVB-T ושידורים בהפרדה גבוהה, ומתחבר לקונסולת ה-PS3, כשהוא מאפשר לא רק לראות שידורי טלוויזיה אלא גם להקליט תוכניות על הכונן הקשיח של הקונסולה.

השירות יגיע גם עם מדריך תוכניות דיגיטלי, שייתן לבעלי הקונסולה לתכנן לוח הקלטות. בנוסף, תכונת ה-Remote Play של קונסולת ה-PSP הניידת תאפשר לתכנן את הממיר מכל מקום בעולם, תוך שימוש באינטרנט אלחוטי.

סוני הניידת

חוץ מה-PlayTV הציגו אנשי סוני גם את מותג ה-Go!, שיכלול ספריית תוכניות אינטראקטיבית בשיתוף עם רשת סקיי הבריטית. בעלי קונסולת ה-PSP יוכלו לקנות מהספרייה תוכן מגוון שמציגה Sky בבריטניה, להוריד אותם דרך חיבור אינטרנט אלחוטי ולצפות בהם בכל מקום. בנוסף, ניתן יהיה להעביר את כל התוכן למחשב האישי. כל זה רק אם אתם תושבים של אנגליה, סקוטלנד או אירלנד, כמובן.

אם זה עוד לא מספיק, דיברו בסוני גם על חלקים אחרים של מותג ה-Go!, כמו תוכנת מסרים מיידיים בשם Go!Messenger אשר פותחה בשיתוף עם חברת British Telecom, ותאפשר לבעלי הקונסולה הניידת לדבר בינם בעזרת טקסט או קול, כשהם נעזרים ביכולת החיבור האלחוטי של הקונסולה. אם אנשים יקנו גם את ה-Go! Cam – מצלמה ל-PSP אשר זמינה כבר בחנויות (גם בישראל), הם יוכלו אף ליהנות משיחות וידאו.

החלק השלישי, והאחרון נכון לעשיו, של מותג ה-Go!, הוא ה-Go!Explore, תוסף GPS ל-PSP. התוסף יכלול לא רק מקלט, אלא גם תוכנה ייעודית לניווט, עם מפות תלת מימדיות לערים נבחרות ויכולות בחירת מסלול מתקדמות. נכון לעכשיו, ידוע על 7 גרסאות גיאוגרפיות של התוכנה: אנגליהאירלנד; איבריה; צרפת; גרמניה, אוסטריה, שוויץ; איטליה; בלגיה, הולנד ולוקסמבורג; גרמניה, אוסטריה ושוויץ; סקנדינביה. מעבר למפות הקיימות בגרסה, ניתן יהיה גם לרכוש מפות חדשות ושלל תוספות אחרות דרך האינטרנט ולהוריד אותן לכרטיס הזיכרון בשביל לשדרג את התוכנה.


ואם כבר ב-PSP עסקינן, בסוני הודיעו גם מתי יקבלו באירופה את הגרסה המחודשת, המהירה והדקה יותר של הקונסולה. התאריך הוא ה-5 באוגוסט, ויש גם שתי מהדורות מוגבלות: מהדורת ספיידרמן 3 בצבעים שחור ואדום אשר תכלול גם את המשחק 'ספיידרמן 3', וגרסה המוקדשת למשפחת סימפסון עם המשחק החדש המבוסס על הסדרה. שתי הגרסאות תעלנה כ-200 אירו.

סגה מרחיבה את המלחמה הכוללת

ההכרזה הגדולה ביותר של חברת סגה בלייפציג היא, ללא ספק, המשחק החדש בסדרת משחקי האסטרטגיה Total War. המשחקים הללו הצליחו לשלב באופן נהדר בין קרבות בזמן אמת לבין אסטרטגיה מבוססת תורות שכוללת עומק כלכלי ומדיני.

המשחק החדש - Empire: Total War שמו, הוא הכותר המודרני ביותר של הסדרה. לא עוד ימי הביניים או רומא העתיקה, הפעם אנחנו מתמודדים עם המהפכה התעשייתית והמאבק על עצמאות ביבשת אמריקה.

אחד החידושים המרנינים ביותר אותם תביא חברת Creative Assembly במשחק הזה הוא מנוע חדש לקרבות ימיים. הפעם אלה יהיו בזמן אמת, ויתנו לנו את היכולת לשלוט בכל אלמנט של קרב תוך התחשבות בתנאי הסביבה.

מעבר לכך, אנשי סגה מבטיחים כי גם האלמנטים הטקטיים שופרו – ריגול, מסחר ודיפלומטיה הרבה יותר מציאותיים הפעם, וממשק המשתמש יותר נוח. גם המפה גדלה, ותכלול את צפון אמריקה, אירופה ואפילו הודו.

המשחק אמנם נמצא בפיתוח כבר במשך שנה, אך אין לו עדיין תאריך יציאה רשמי, מעבר לחלון הכה-רחב של שנת 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully