וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום לייפציג - חלק ראשון

25.8.2007 / 14:29

הוידאודרום שלנו קיבל זריקת אדרנלין ללב תודות לתערוכת לייפציג, שהביאה מספר אימתני של קדימונים

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע מתקיימת בלייפציג, אשר בגרמניה, תערוכת משחקים גדולה. כיאה למעמד האירוע, שוחררו במהלכו עשרות קדימונים חדשים. בררנו בשבילכם את הטובים ביותר, והיום אנחנו מביאים לכם את החלק הראשון של קדימוני לייפציג. תהנו.

Devil May Cry 4

שם מלא פאתוס של סדרת משחקים Devil May Cry הוא אינדיקציה רעה מאוד למה שיש בכותרים הללו – מכות, מכות ועוד מכות. ולא סתם מכות, אלא מחול מודרני ומסוגנן, רק עם חרבות ועם נפגעים. אך מה, הנפגעים הם בדרך כלל שדים מהגהינום, אז למי אכפת? ומצד שני, הלא גם לשדים יש אמא, שתבכה עליהם?

טוב, אני גולש מהנושא. משחקי Devil May Cry מתאפיינים בויזואליה מרשימה ביותר ומשחקיות אלימה אך מבדרת להפליא. על פי הקדימון הבא – DMC 4, שייצא בתחילת השנה הבאה לפלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360, לא יהיה היוצא מהכלל.

Team Fortress 2

שנים רבות מחכים חובבי המשחק Team Fortress Classic – מוד מפורסם של Half Life, לכותר המשך שייקח את המשחקיות של TFC צעד אחד קדימה. בעוד פחות מחודשיים המשחק יגיע, ובינתיים מציעים לנו אנשי חברת Valve להכיר מחדש את נושאי התפקידים במשחק.

הפעם אנו נחשפים לחייל הפשוט. אין לו נשקים מיוחדים או יכולות טכניות מרשימות, והוא מפצה על זה במוטיבציה והרצון להרביץ תורה באויביו. בואו לצפות בקדימון המשעשע, ולגלות מחדש את סיפור התיבה של נוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Playstation Eye HD

כשיצאה מצלמת ה-Eye Toy לפלייסטיישן 2, לא ראיתי סיבה להתלהב. לנופף בידיים מעולם לא היה כיף מדי בשבילי, ומשחקי הספורט והכושר שיצאו לאייטוי לא היו מרשימים כלל וכלל. בסוני הבינו, כנראה, שלקונסולת ה-PS3 מגיע יותר, והחליטו להוציא גרסה מעודכנת של המצלמה.

הסרטון הבא מראה לכם כמה מהמשחקים שיגיעו עם ה-Playstation Eye, והם דווקא נראים כיפיים מאוד. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במצלמה גם בשביל תוכנת ה-Sony Home ובשביל שלל דברים נוספים שקשורים לא רק למשחקים.

Wet

חברת סיירה חשפה בתערוכת לייפציג זיכיון חדש בשם Wet. החשיפה נעשתה באמצעות סרטון שמראה בחורה השוכבת באמבטיה וחושבת על קרב יריות מסוגנן בו השתתפה. חייבים להודות, קשה למצוא שילוב טוב יותר בשביל לעורר התלהבות, אצלי לפחות. אבל אני שטחי ורדוד.

הגיבורה של Wet היא שכירת חרב נטולת כל מוסר – לא אכפת לה בשביל מי לעבוד, כל עוד ישלמו לה מספיק. אחת מהנקודות המעניינות במשחק היא היכולת לשלוט בו זמנית בשני האקדחים של הגיבורה, על ידי הינעלות על מטרה עם אקדח אחד וכיוון ידני של האקדח השני בעזרת הג'ויסטיק האנלוגי. אה, וחוץ מזה יש לה גם חרב, אבל פרטי השימוש בה טרם נחשפה. המשחק יגיע בסוף השנה הבאה לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3.

Crazy Machines 2

הרעיון של מכונת גולדברג – מכונה מסובכת שמטרתה היא לבצע פעולה פשוטה מאוד, כבר עמד בבסיס של מספר משחקי מחשב. The Incredible Machine (TIM) למשל, זכה להצלחה גדולה בעזרת הפאזלים המרתקים והלא-שגרתיים שלו.

המשחק Crazy Machines, שיצא לפני כשנתיים, שאב השראה רבה מ-TIM, אך הוסיף מנוע פיזיקלי חדש, גרפיקה טובה יותר, הרבה יותר דברים לשחק בהם והרבה פאזלים מרתקים. עכשיו מגיע ההמשך – Crazy Machines 2, משפר את כל מה שלא היה טוב בכותר הראשון, ומוסיף אתגרים חדשים.

Rayman Raving Rabbids 2

כל מי שעוקב אחרי המדור הזה, יודע בוודאי על חיבתי האימתנית לארנבים של Rayman Raving Rabbids. החיבה הזאת, שלא יודעת גבולות, גורמת לי להתלהב עד אין קץ מכל סרטון חדש בכיכובם של היצורים הפסיכיים. ובכן, ההתלהבות ממשיכה!

לפני שנה ניסו הארנבים להסתנן לתערוכת לייפציג כשהם משתמשים בתחפושת מתוחכמת ויצירתית במיוחד – קופסה. הפעם הם למדו מטעויותיהם, והחליטו לשים מסיכות. התוצאה הבלתי נמנעת, כולל צעקת הקרב המפורסמת של הארנב הפסיכי, בתוך הסרטון הבא.

Fifa 08

יש הטוענים שהשעון האטומי בגריניץ' יודע שהסתיו הגיע רק על פי הופעתו בחנויות של כותר פיפ"א חדש. אחרי הכל, חברת EA מוציאה אותם כל שנה באותה התקופה, ולא מוותרת על אף הזדמנות לקבל עוד קצת כסף מאוהדי כדורגל. בשנים האחרונות, מאז שסדרת Pro Evolution החלה להתחרות בפיפ"א, מנסים המפתחים של הכותר גם לשפר דברים בשביל לא להישאר הרחק מאחור.

הסרטון הבא מראה לכם כמה מהמהלכים המיוחדים אותם ניתן לפגוש ב-Fifa 08, ודרך ביצועם. אם תסתכלו על הצד התחתון של המסך, תראו תמונה של הבקר עם ההסבר המפורט איך לבצע הטעיה מסובכת בעזרת עבודת רגליים פנומנלית של הרונלדיניו הממוחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully