וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GC: מבזק חדשות שני

לאחר ההכרזות הגדולות של סוני, אפשר להתפנות לידיעות הקטנות יותר מתערוכת המשחקים של לייפציג

כשהעליתי את הידיעה הראשונה על תערוכת המשחקים של לייפציג הייתי מאוד אופטימי. האופטימיות הזו התבססה על ההודעות המעניינות של תחילת התערוכה, ועל מה שקרה בעבר ב-E3 – עשרות הכרזות שהתפרשו על כל הימים של האירוע. הפעם קצת טעיתי, כי לייפציג, עם כל הכבוד, לא היה E3. מבול ההתלהבות לא הגיע, ובמקומו קיבלנו טפטוף של שמחה. הנה הוא, בחלק השני של הסיקור.

המאפיה חוזרת

Mafia: The City of Lost Heaven היה אחד ממשחקי הפעולה הגדולים של שנת 2002. הוא יצא כשנה אחרי GTA III, השתמש בעקרון ה-Sandbox (ארגז חול) – עיר פתוחה בפני השחקן, שיכול לעשות בה כרצונו, אך בניגוד ל-GTA כאן הייתה עלילה רצינית וטובה למדי, ורמת ריאליזם גבוהה יותר.

במשך שנים שמענו כי מתוכנן כותר המשך, אך הפעם אנחנו יודעים שזה באמת קורה. במסגרת תערוכת לייפציג, הכריזה חברת Take-2 כי Mafia 2 נמצא בפיתוח למחשב האישי, פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360. תאריך ההשקה עדיין לא ידוע, אך מספר פרטים כבר נחשפו.

המשחק החדש יתרחש בסוף שנות ה-40, ויהיה, כמו קודמו, מונחה עלילה רצינית. המפתחים מבטיחים איכות גרפית מדהימה. אם לשפוט על פי התמונה אותה אתם רואים כאן, אולי הם צודקים.

ציד האדם יגיע בכל זאת

לפני מספר חודשים זכו החברות Take 2 ו-Rockstar לככב בשערורייה שלא הייתה קשורה כלל לסדרת ה-GTA שלהם, לשם שינוי. במקום זה, מה שעורר את חמתו של הרגולטור היה המשחק Manhunt 2, שנדחה להפצה בידי מועצות דירוג של מספר מדינות ובארצות הברית קיבל אות קין בדמות הדירוג AO (למבוגרים בלבד), שמנע את הופעתו על הקונסולות של סוני ונינטנדו, והפצתו ברוב רשתות השיווק האמריקאיות.

עכשיו הודיעו אנשי Take 2 כי המשחק המדובר נערך, הוגש מחדש למועצת הדירוג המשחקים האמריקאית וקיבל את דירוג ה-M (בוגר) המיוחל, אשר יאפשר את הפצתו הרחבה. המשחק יגיע ב-31 באוקטובר – חג ה-Halloween, למדפי החנויות בארה"ב. עכשיו מנסים המפתחים לערער על דירוגו גם במדינות אחרות, בשביל להפיצו גם מחוץ לארצות הברית.

אלוהים אוהב את הקונסולות

המשחק Spore – פרוייקט שאפתני של יוצר הסימס, אשר מציב את השחקן בנעלי ישות עליונה שמופקדת על אבולוציה של מין משלב של תא ועד לשלב של מסעות חלל, מוצג בתערוכות כבר למעלה משנה, אך אינו צפוי להגיע לחנויות המשחקים לפחות עד אביב 2008, כשגם זה לא בטוח. עד כה, הוכרזו שתי גרסאות למשחק – האחת למחשב האישי והשנייה לקונסולת ה-Nintendo DS הניידת.

בתערוכת לייפציג, הודיע אחד מבכירי חברת Maxis שמפתחת את הכותר, כי הוא צפוי להגיע גם לקונסולות המשחק האחרות, אם כי לא יחד עם השקתן של שתי הגרסאות שהוכרזו כבר. מעניין יהיה לראות איך יתמודדו במקסיס עם אמצעי שליטה כמו בקר קונסולה רגיל בשביל משהו מסובך כמו מעשי אלוהות ושליטה באבולוציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גהינום במנוי חודשי

כבר לפני מספר חודשים הודיעו ב-Flagship Studios כי כמה מהדברים בכותר החדש שלהם – Hellgate London, יעלו כסף. לא מדובר במיקרו-תשלומים, אלא בדמי מנוי חודשיים שיתנו לכם גישה לחלק מהתכונות המקוונות של המשחק. עכשיו הם גם מוכנים להגיד מה יהיו דמי המנוי הללו, והסכום הוא כ-10 אירו בחודש.

למי שלא שמע עוד על הכותר, מדובר במשחק תפקידים שמפותח על ידי כמה מהאנשים שהיו אחראיים על משחקי Diablo של בליזארד, תוך יישום טכנולוגיות חדשות ולקחים שנלמדו מרבבות משחקי Hack'n'Slash (שסף וחתוך) אחרים.

המערכה לשחקן הבודד במשחק לא תעלה כסף, מעבר למחיר הדיסק אותו קונים בחנות, וגם משחק מקוון, הצטרפות לגילדות ומסחר בפריטים יהיו בחינם. מי שיחליט לשלם דמי מנוי, יוכל להקים גילדות, יקבל גישה למערכת דואר אלקטרוני בתוך המשחק, ויוכל ליהנות מעדכונים שיוסיפו מקצועות, אזורי משחק, פריטים ותוכן אחר.

השאלה המתבקשת היא אם יהיה לדברים האלה מספיק ערך מוסף שיצדיק את מחיר המנוי, ואת התשובה לכך נקבל ב-2 בנובמבר, כש-Hellgate London יושק בשטחי אירופה, וכנראה שגם אצלנו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully