וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום לייפציג - חלק שני

בואו לראות את החלק השני של הסרטונים אשר הופצו במסגרת תערוכת המשחקים של לייפציג

הנה בפניכם חלקה השני של מהדורת הוידאודרום המיוחדת, אשר מוקדשת לסרטונים שהוצגו בתערוכת לייפציג. שוב עברנו בשבילכם על שעות של קדימונים, ובררנו רק את הטובים והמעניינים ביותר. תיהנו.

Gran Turismo 5

כשרואים את הקדימון של Gran Turismo 5, אחת המחשבות הראשונות שעולות היא האם זו גרפיקה, או שמא זה סרט. ובכן, זוהי גרפיקה, ואם להאמין לאנשי Poliphony Digital שמפתחים את הכותר הזה, ניתן להשיג את הרמה הגרפית הזו על קונסולת הפלייסטיישן 3. כמובן שבשביל להוציא מה-PS3 את המיטב צריך גם טלוויזיה שתומכת בשידורי הפרדה גבוהה, עדיף 1080p, אבל אל דאגה, יש לכם מספיק זמן בשביל לחסוך כסף לקנייה של אחת כזאת – המשחק יושק רק באביב 2008.

עם זאת, כבר בעוד מספר חודשים, ב-26 באוקטובר, תושק הגרסה המוקדמת של המשחק – Gran Turismo 5: Prologue, בה יכללו 50 מכוניות, 5 מסלולים ויכולות משחק מקוון של 16 שחקנים. הכל, כמובן, אקסקלוסיבית ל-PS3.

Supreme Commander: Forged Alliance

אני מקווה שתסכימו איתי כי Supreme Commander הוא אחד ממשחקי האסטרטגיה הגדולים של 2007. נכון, המערכה לשחקן יחיד בו לוקה בחסר, והיופי האמיתי של הכותר נחשף רק כשמשחקים נגד אנשים אמיתיים, אבל חייבים לומר שכל חלקי המשחק חוץ מהעלילה ומה-AI פשוט נהדרים.

בחברת Gas Powered Games, שפיתחה את המשחק, רוצים לנסות את מזלם שוב. בנובמבר הקרוב ישיקו אנשי החברה את Supreme Commander: Forged Alliance – חבילת הרחבה למשחק, שעומדת בפני עצמה ולא מצריכה את הכותר המקורי. מעבר ליחידות החדשות ולשיפורים טכנולוגיים, מבטיחים לנו כי המשחק החדש יכלול עלילה חדשה וגזע חוצני חדש. בואו להתרשם מהטריילר שהוצג בתערוכת לייפציג, ולבדוק האם שווה לתת ל-SC הזדמנות נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Heavenly Sword

בעלי קונסולת הפלייסטיישן 3 זכו לפני מספר שבועות להתרשם מהדמו הראשון של Heavenly Sword, אשר תואר בעיתונות המשחקים כ-God of War עם בחורה. מה אפשר לא לאהוב ברעיון כזה? יש כאן בחורה עם חרב קסומה ולבוש מינימלי, שהולכת מכות עם כל מה שזז, ולא בגלל שהיא עצבנית אלא בגלל שכל מה שזז עושה זאת למטרות רשע.

הכותר החדש, שיצא באמצע ספטמבר ל-PS3 (באופן בלעדי), יהיה להיט גדול, או כישלון ענקי. אין אפשרות אמצעית. הקדימונים ששוחררו עד כה, כמו גם הדמו בו יצא לי לשחק, מרמזים שהאפשרות הראשונה היא הסבירה יותר. בינתיים, כל עוד אי אפשר לחרוץ את גורלו של Heavenly Sword, בואו לחזות בנוריקו והחרב הקסומה שלה.

Spore

וויל רייט הוא גאון. האיש הזה אחראי למשחקי Sim City, שהיוו בסיס לז'אנר שלם, ולאחר מכן הלך ויצר את ה-Sims – סדרת משחקי המחשב הפופולארית ביותר בכל הזמנים. כמובן שכל פרויקט חדש שלו היה זוכה לחשיפה ענקית, אבל הדבר המעניין ב-Spore הוא לא רק האיש שעומד מאחוריו, אלא גם היומרה והגרנדיוזיות של המשחק עצמו.

אם עוד לא יצא לכם לשמוע, מדובר בסימולטור חיים, והתפקיד שלכם בסיפור הוא להיות אלוהים. אתם שולטים במין של יצורים מתקופת היותם חד-תאיים, ועד לשלב של מסעות חלל, כשידכם נמצאת כמעט בכל אספקט של חייהם, כולל עיצוב הצורה החיצונית שלהם. נכון לעכשיו, המשחק נמצא בגרסת אלפא, ועובר בדיקות בתוך אולפן הפיתוח. תאריכי ההשקה שלו לא ידועים, אך סביר להניח כי זה לא יקרה עד לאמצע 2008.

Protoype

לא קל להיות אבטיפוס, במיוחד כזה שמתעורר בניו יורק כשהוא סובל מאמנזיה. "אבטיפוס של מה" אתם שואלים? של טכנולוגיות צבאיות, כמובן. Prototype הוא סיפורו של אלכס מרסר, איש שבורח ממעבדה סודית ומגלה שהוא לא ממש אנושי. מצד שני, הרבה מאוד אנשים חמושים רודפים אחריו, אז יכולות העל שלו דווקא די מועילות.

מרסר מסוגל "לשאוב" אנשים, כשהוא לוקח את צורתם, זיכרונותיהם ויכולותיהם. אך היכולת הזאת די פאסיבית, ובשביל הלחימה יש לו גם יכולות אקטיביות כמו שליחה של קוצים חדים מתחת לקרקע בכיוון אויביו, או הפיכת זרועותיו לצבתות אימתניות. המשחק הזה אמור לצאת בקיץ הבא לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי, ואני לא ממליץ לכם לראות את הסרטון שלו היום אם קל להלהיב אתכם, כי ההמתנה בפנינו עוד ארוכה, והטריילר מגניב.

Operation Flashpoint 2

אם הייתם מבוגרים מספיק בשביל לשחק בכותרי פעולה בשנת 2001, אתם כנראה זוכרים את Operation Flashpoint – אחד ממשחקי הפעולה הטקטיים והריאליסטיים ביותר שנוצרו אי פעם. ובכן, OPF חוזר, אם כי לא בזכות הצוות שפיתח את המשחק הראשון. הזכויות על המותג נשארו בידי מפיצת המשחק המקורי – קודמסטרס, ואילו המפתחים – Bohemia Interactive, הלכו ופיתחו את ArmA המגניב.

כשהוכרז ש-Codemasters מפתחים את Operation Flashpoint 2, החששות היו רבים. אחרי הכל, הצוות שהופקד על פיתוח המשחק הוא לא הצוות המקורי, ולמותג הזה יש הרבה מה להפסיד. הסרטון החדש מנסה להפיג את החששות הללו. אמנם אין בו קטעי משחקיות, אבל הקדימון עצמו מסוגנן ונראה טוב. עכשיו נשאר לברר אם בקוד מסטרס יכולים לעשות לא רק סרטונים טובים, אלא גם המשך ראוי ל-OPF. את זה נדע ב-2008, כשהכותר יגיע למחשב האישי וקונסולות ה-PS3 וה-X360.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully