וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חוזה, מנהל כבר יש

איילה צורף

27.8.2007 / 10:58

פיטנגו עדיין לא הפכה רשמית ליבואנית אפל, אבל מנכ"ל ל"אפל ישראל" כבר יש להם

המשא ומתן בין חברת ידע לנציגים מקרן הון סיכון פיטנגו למכירת זיכיון לכל מוצרי אפל בישראל עדיין לא הושלם, אך לחמי פרס ולצחי הלל כבר יש מי שינהל את הפעילות: ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר ישראל מזה ארבע שנים.

תור נמצא במגעים מתקדמים עם השניים לניהול הפעילות של אפל בישראל, שצפויה לכלול גם את יבוא המכשיר הסלולרי iPhone. ככל הידוע מתנהלים המגעים בין הצדדים מזה מספר חודשים.

אם פיטנגו תזכה בזכיון למוצרי אפל, היא תצטרך להשקיע בכך לא מעט מאמצים. זאת מכיוון שבעוד בעולם זוכים המוצרים לפריחה, בארץ נתח השוק של אפל בתחומים בהם היא פועלת הוא קטן יחסית לכוחה בעולם.

כיום משמשת חברה ידע כזכיינית אפל בישראל, אך זו ממעטת בפעילות שיווקית. היא לא פתחה חנויות אפל בישראל, ולא ברור האם זה קרה בשל חוסר רצון של אפל העולמית או בשל חוסר רצונה של חברת ידע. במידה שיעבור כעת הזיכיון לידיה של פיטנגו, סביר כי חלק מההסדר יהיה פעילות שיווקית רחבת היקף, בכלל זה גם השקת ה-iPhone בישראל.

תור, 40, ניהל בארבע השנים האחרונות את פעילות רקיט בנקיזר ישראל, המשווקת את אבקות הכביסה קליה וקולון, פיניש למדיח, איירוויק ועוד. החברה השיקה את קליה טו-גו ואף זכתה על המהלך בפרס האפ"י למהלך השיווקי הטוב ביותר בתחום מוצרי הצריכה שאינם מזון.

בשנה האחרונה הוביל תור את כניסתה של רקיט בנקיזר לתחום התרופות ללא מרשם, שכן החברה העולמית רכשה את בוטס ועמה את המותגים נורופן וסטרפסילס. תור עבד בעבר בבסט פוד ויוניליוור, בה שימש במנכ"ל שיווק. הוא מחזיק בתואר MBA מאוניברסיטת NYU.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully