וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה ברשת: עובדת

סוכנויות הידיעות

27.8.2007 / 12:50

קדבורי שוופס תשיק מחדש חטיף שוקולד לאחר ש-14 אלף אנשים קראו להחזרתו דרך אתר פייסבוק

ענקית המזון והמשקאות קדבורי שוופס תשיק מחדש את חטיף השוקולד "וויספה" (Wispa), לאחר ש-14 אלף צרכנים הצטרפו לקריאה להחזרתו למדפים באמצעות אתר הרשתות החברתיות פייסבוק. קדבורי, שהפסיקה את ייצור החטיף לפני ארבע שנים, תשווקו שוב החל מאוקטובר.

חברות בעולם כולו עוקבות אחר בלוגים ודיונים מקוונים על מנת לקבל מושג לגבי הצלחת מותגיהן, כדי לספק מידע לגבי מוצרים חדשים וכדי ליישם פרסום ויראלי באתרי שיתוף הווידיאו. עם זאת, קדבורי התעקשה כי הבעות החיבה לוויספה באינטרנט היו אמיתיות ולא רעיון שיווקי של החברה.

מסע התעמולה של וויספה והחלטת קדבורי להחיות את החטיף מראה מה יכול לקרות כאשר נוסטלגיה לגבי מוצרי עבר שאינם קיימים עוד פוגשת את אתרי הרשתות החברתיות. "זוהי הפעם הראשונה שהכוח של האינטרנט שיחק תפקיד כה מהותי בהחזרת מותג של קדבורי", מסרה החברה.

קדבורי דיווחה כי זיהתה 93 קבוצות משתמשים בפייסבוק שקראו להחזרת וויספה למדפים. חובבי החטיף העלו ביו טיוב סרטוני ווידיאו של פרסומות לחטיף משנות ה-80. אלפי צרכנים אחרים הצטרפו לעצומות המקוונות.

וויספה הורד מהמדפים ב-2003 על רקע מכירות חלשות והצלחת החטיף "דיירי מילק באבלי". קדבורי עדיין לא הצהירה האם וויספה יוחזר למדפים בטווח הארוך. לעת עתה, תייצר החברה 23 מיליון חטיפים ותבחן את הצלחתם בחנויות במשך מספר חודשים. אם המכירות ישקפו את גל הביקוש, יהיה קשה להתעלם מרצון הציבור, אמרה קדבורי. שיווק המוצר יוגבל לבריטניה ואירלנד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully