וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: GP2X

28.8.2007 / 11:51

חשבתם שיש רק שתי קונסולות משחק ניידות בשוק? אם כן, טעיתם. בקוריאה יש אפילו קונסולה הפועלת על לינוקס

בעולם הקונסולות הניידות שולטות כרגע שתי חברות – סוני, שהביאה את ה-PSP, ונינטנדו עם ה-DS שלה. אך האם זהו כל ההיצע שיש בשוק (בלי להחשיב את החיקויים הסיניים הזולים)? לא, כמובן שלא. קונסולה שלישית, שלא ממש מוכרת בארץ, היא ה-GP2X מבית Gamepark Holdings. האמת היא שגם באירופה ובארה"ב מעטים מכירים את המכשיר הזה, אבל בדרום קוריאה הוא דווקא מאוד מפורסם. ובצדק. בקרוב תצא הגרסה החדשה של הקונסולה – GP2X F-200, וזה הזמן לראות מה יש בה.

הקונסולות הניידות של 'גיימפארק' מעולם לא התאפיינו במשחקים מרהיבים ובלעדיים לקונסולה. במקום זה, יש כאן מכשיר המבוסס על לינוקס, שמטרתו העיקרית היא להריץ אמולטורים של קונסולות אחרות, בדרך כלל ותיקות, כמו גיימבוי וסופר נינטנדו. מעבר לכך, וכיוון שהמכשיר מבוסס על מערכת הפעלה פתוחה, יש בשבילו המון תוכנות ומשחקים שנוצרו בידי הקהילה שמתעסקת בזה.

ה-GP2X F-200 כולל, מעבר לעיצוב קצת שונה מקודמיו, גם מסך מגע בגודל 3.5 אינץ', יכולת להריץ מספר תוכנות בו זמנית, תוכנה לקריאת ספרים דיגיטליים ויכולת לראות סרטים ותמונות. המכשיר החדש ייצא בקוריאה באוקטובר הקרוב, ועוד לא ידוע מתי יגיע לעולם המערבי ובאיזה מחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully