וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנונית הראשונה כחולה

ערן גבאי

28.8.2007 / 16:39

פלאפון הראשונה להרים את הכפפה: תגבש חשבונית חדשה ביחד עם פורום צרכנים ומתחייבת לשקיפות מלאה

חברת פלאפון היא הראשונה שנענית ליוזמת ועדת המשנה של ועדת הכלכלה, בראשות ח"כ גלעד ארדן בנושא שקיפות החשבונית. החברה מודיעה היום על נכונותה להפיק חשבונית ברורה ופשוטה עוד יותר ללקוחותיה. החברה שלחה מכתבים ברוח זו לשר התקשורת, אריאל אטיאס, ולח"כ ארדן.

במסגרת זו, פלאפון תקים פורום צרכנים שעמו תגובש חשבונית אופטימלית והחברה תפעל בשיתוף עם הפורום לבחירת מתכונת ועיצוב החשבונית. מבנה החשבונית שייבחר יפורסם באתר האינטרנט של פלאפון לבחירת לקוחות החברה, שיוכלו להצביע מבין מספר חלופות.

ועדת משנה של ועדת הכלכלה דנה אתמול בעניין השקיפות בשוק הסלולר והצטרפה למהלך של משרד התקשורת לחייב את חברות הסלולר לפרסם חשבונית נהירה ושקופה יותר למנוי. יו"ר הוועדה, גלעד ארדן (ליכוד), ביקש שהחשבון יכלול את שם התוכנית שבה עושה שימוש המנוי, את מאפייניה ואת צורת החיוב בה.

כמו כן, יכלול החשבון את סך הזמן שדיבר המנוי וכמה הודעות טקסט שלח בהשוואה לצריכה שלו בחודשים האחרונים. ארדן ציין כי אם דרישה זו של הוועדה לא תיענה הוא ישקול חקיקה. ועדת המשנה תמשיך להתכנס אחת לשבועיים ובכוונתה לפרסם את מסקנותיה עד סוף 2007.

אתמול דווח ב-TheMarker כי גם משרד התקשורת מגבש תו תקן חדש לדיווח חשבונות טלפון שיחייב הצגת נתוני צריכה ממוצעים והשוואתיים בפני הלקוח. תו התקן החדש יפורסם בתוך חודש ויחליף את התיקון הקודם ברשיונות החברות שבוצע בתקופת השרה דליה איציק.

כפי שדווח לאחרונה, במשרד התקשורת בוחנים גם אפשרות להקים אתר השוואתי לתוכניות התעריפים של חברות התקשורת, תוך שימת דגש על חבילות התעריפים הרבות בשוק הסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully