וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מטרייה חכמה

איך תדעו האם כדאי לקחת מטרייה במקרה ופספסתם את התחזית? המטרייה עצמה תגיד לכם, כמובן

אחד הפריטים בהם קשה מאוד למצוא חידושים בימים האלה הוא המטרייה. אחרי הכל, מה עוד אפשר לעשות עם אביזר פשוט שכזה? אמנם לפני מספר חודשים הייתה לנו כאן מדור מטרייה עם מסך ו-GPS, אבל זה היה פרוייקט עיצובי ואני בספק אם הוא יגיע לשלב המסחרי שלו. ובכן, היום אנחנו חוזרים למטריות, אבל הפעם מדובר בדגם שכבר נמצא בחנויות. או, לפחות, יתחיל להימצא בהן החל מה-31 באוגוסט.

המטרייה המדוברת לא רק נראית טוב, אלא גם חוזה את מזג האוויר, כשאתם נמצאים בארצות הברית. יש לה מקלט שמקבל, ברשת ייעודית שלא מושפעת מדברים אלחוטיים אחרים בסביבה, מידע על 150 אזורים בארה"ב מחברת Accuweather. החיווי מתבצע בעזרת נורת LED בבסיס המטרייה, אשר מתחיל להבהב כשיש סבירות נמוכה (10%) לגשם, ומהירות ההבהוב עולה ככל שהענן הפוגעני מתקרב. הדבר טוב למקרים כמו טיול עם הכלב או מידע על מזג האוויר לזמן הקרוב כשהמחשב והטלוויזיה לא לידכם. בנוסף, מסוגל הגאדג'ט הזה לפעול על סוללה אחת במשך שנה שלמה. ואם זה לא מספיק, המבנה הדו-שכבתי של המטרייה והחומרים מהם עשויה אמורים להתמודד עם רוחות חזקות מאוד.

החברה שעשתה את הגאדג'ט הזה – Hammacher Schelemmer שמה, מתמחה במתנות מוזרות ובלתי שגרתיות, וקיימת כבר 159 שנים, מה שמאפשר לנו להאמין כי רבים הם הסיכויים לכך שזה לא סתם טריק זול. והמטרייה הזאת באמת לא זולה – 139.95$ מחירה. השאלה היא אם שווה לכם לשלם את הסכום הזה כדי להישאר יבשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully