וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה המוזיקלית

דידי חנוך

29.8.2007 / 14:39

נוקיה חשפה היום חמישה מכשירים חדשים למוזיקה ומשחקים. וגם קצת לשיחות סלולריות

נוקיה, חברת הסלולר הגדולה בעולם, חשפה היום חמישה מכשירים חדשים עם פוקוס ברור בתחום המוזיקה והבידור. כל המכשירים החדשים מותאמים במידה זו או אחרת ליישומי המולטימדיה החדשים עליהם הכריזה החברה היום (ראו כתבה נפרדת).

N81 ו-N81 8GB- השחקן המוזיקלי

N81 הוא היורש הישיר לנוקיה N80 הוותיק, שהיה מכשיר הדגל של החברה בתחום המוזיקה. המכשיר מגיע בשתי גרסאות: הרגילה ובעלת 8 הגיגה. שני המכשירים הם מכשירי דור שלישי עם WiFi, חיבור לאוזניות סטנדרטיות ואפשרות לרכישה ישירה מהמכשיר מחנויות המוזיקה והמשחקים החדשות של נוקיה. הגרסה הפשוטה יותר תעלה 360 יורו ובעלת שמונת הגיגה תעלה 430 יורו. שני המכשירים צפויים לצאת לשוק ברבעון הרביעי של השנה.

N95 8GB - המפלצת משתדרגת

נוקיה N95, המכשיר שהגדרנו כאן כסלולרי הטוב בעולם, זוכה לשדרוג בשני היבטים משמעותיים. האחד הוא בתחום האחסון. הגרסה החדשה, כפי שמשתמע משמה, תושק עם זיכרון מובנה של 8GB, שדרוג עצום לעומת 160 המגה של הדגם הנוכחי. כמו כן, המסך של המכשיר גדל מ-2.6 אינץ' ל-2.8, מה שהופך אותו לנגן מולטימדיה לכל דבר. אולי החידוש הגדול ביותר בעבור רבים מהמשתמשים הוא ההחלטה של נוקיה למכור את המכשיר עם סוללה חזקה יותר. השינויים המדוברים אמנם יהפכו את N95 8GB לכבד יותר מקודמו, אבל נראה שיהיה שווה לשלם את מחיר המשקל הרב יותר.

5310 XpressMusic ו-5610

הראשון משני מכשירים שמתווספים לסדרת XpressMusic של החברה, המתחרה שלהם למכשירי הווקמן של סוני אריקסון. 5310 הוא מכשיר קומפקטי (פחות מסנטימטר עובי, משקל 71 גרם) שניתן להרחיב את זיכרונו עם כרטיס MicroSD לעד 4 גיגה. המכשיר מצויד ביכולות בסיסיות יפות כגון מצלמת 2 מגפיקסל ומסך 2 אינץ'.

אחיו הבכיר יותר - והיקר יותר - של 5310 מצויד במסך 2.2 אינץ' ומצלמת 3.2 מגפיקסל. 5610 הוא גם מכשיר דור שלישי - בניגוד לאחיו הצעיר והזול ממנו. פרט לכך, התכונות של שני המכשירים דומות מאד. 5310 צפוי לעלות 220 יורו, בעוד מחירו של 5610 יהיה 300 יורו. שני המכשירים יצאו גם הם לשוק עוד השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully