וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפודים חדשים בספטמבר, כנראה

אפל צפויה להכריז על מתיחת פנים לנגן ה-iPod המאוד פופולרי שלה במסיבת עיתונאים אשר תתקיים ב-5 בספטמבר

השמועות על מסיבת עיתונאים חדשה של אפל מתרוצצות ברחבי הרשת כבר כמה שבועות – מאז מסיבת העיתונאים האחרונה שנערכה לפני כחודש – אבל עכשיו זה רשמי: ב-5 בספטמבר יגיעו עיתונאים למרכז הכנסים Moscone בסן-פרנסיסקו, וישמעו על ההכרזות החדשות של החברה. דברים כמעט-בטוחים הם הופעתו של סטיב ג'ובס בחולצה שחורה, והשמעת המילים "עוד דבר אחד" ו-"בום" במהלך האירוע. אחרי הכל, לאפל יש כללי טקסיות בשביל מסיבות העיתונאים שלהם.

והנה כמה דברים פחות בטוחים: כיוון שעברה כבר שנה מאז שחודש ליין מכשירי ה-iPod, השמועה הכי רווחת היא כי באירוע יוצגו אייפודים חדשים. מספר בלוגים טכנולוגיים פרסמו כבר תצלומים "ריגול" של מכשיר Nano עם מסך גדול יותר, ואת הלגיטימציה לתמונות האלה נתנו דווקא עורכי הדין של אפל, אשר יצרו קשר עם בעלי הבלוגים ודרשו להוריד את התצלומים.

מעבר לכך, הגיוני כי נראה באירוע גם עדכוני גרסה למכשירי האייפוד הגדולים יותר, ואולי אף מספר דברים חדשים שנוגעים לטלפון ה-iPhone של החברה, אך לשמועות האלה אין כל ביסוס.

ההזמנה עצמה כללה רמז למה שצפוי, בדמות משפט שנראה על פניו קצת לא קשור – The Beat Goes on. עם זאת, כשנוברים קצת בארכיונים, מגלים שזהו המשפט האחרון מההודעה האחרונה לעיתונות אותה הוציאה להקת הביטלס. האם זה אומר שקטלוג שירי הלהקה יופיע ב-iTunes – החנות המקוונת של אפל? לפני שנה, היינו אומרים שהדבר בלתי אפשרי, עקב מחלוקת משפטית בין חברת Apple לבין חברת Apple Corps – חברת מדיה בעלת הזכויות לשירי הלהקה. אך שתי החברות התפייסו בפברואר השנה, וכיום נשמע הגיוני שהביטלס יגיעו לאייטיונס.

בכל מקרה, אם אתם חושבים לקנות אייפוד, כדאי שתחכו עד לתאריך הזה עם הרכישה. מצד שני, גם אם אתם לא רוצים את הנגן של Apple, שווה לחכות למסיבת העיתונאים - אולי סטיב ג'ובס ישנה את דעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully