וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע: מברשת שיניים

קום התנערה עם חלכה! מברשת שיניים חדשה אומרת לכם איך לצחצח את השיניים. מחר היא גם תגיד לכם מה ללבוש

שוב הגיע סוף השבוע, ואיתו גם מדור הגגש"ש - הגאדג'ט הגרוע של השבוע. אני מניח שגם הפעם, כמו בפעמים הקודמות, רבים מכם לא יסכימו עם הבחירה שלי, אבל במקרה הזה אני חייב להגיד שכל אלה שלא מסכימים - פשוט לא פטריוטים! לא, לא של מדינת ישראל, אלא של המין האנושי כולו.

מברשות שיניים קיימות כבר כמה מאות שנים, ותפקידן הן לאפשר לנו לנקות את השיניים. תפקיד מעורר התפעלות, ללא ספק. עכשיו באה חברת Oral-B ומנסה לשנות את סדרי העולם שעליהם בנויים משטרים נאורים. מברשת השיניים החשמלית-אלחוטית-ממוחשבת החדשה שיצרה לא רק זכתה לשם הכה-ארוך Oral-B Triumph with SmartGuide ProfessionalCare 9910, אלא גם מנסה לשלוט בנו.

המברשת הזאת עוקבת אחר צחצוח השיניים שלנו, ומעבירה את המידע הזה למסך נפרד, שאשכרה אומר לכם מה לעשות. המסך הזה אומר לכם מתי לעבור בין אזור לאזור בפה שלכם, כמה זמן צחצחתם ומתי להחליף סוללה. איזו חוצפה! אם נקבל הוראות ממברשות שיניים היום, מחר כל היום שלנו יתוכנן בידי רובוטים ש"רק רוצים לשמור עלינו". אסור לתת להם לנצח. השתמשו ביכולות החשיבה הביקורתית שלכם - מאיפה לכם לדעת שמה שהמברשת אומרת זו האמת? אולי זו הכל תוכנית שטנית של מברשות שיניים, אשר משתמשות בחברת Oral-B בשביל להשתלט על העולם? ולחשוב שיש להם את היומרה לבקש כ-150$ בשביל ההזדמנות להפוך אותנו לעבדים? לא יאומן. המברשת עם השם הארוך מדי היא ללא ספק הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully