וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

הוידאודרום השבוע מתאפיין באיזון קוסמי מופתי. שני קדימונים עם עלילה מדכאת, מול שניים קומיים וחמודים

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע יש שני קדימונים מרושעים עם תסריטים מדכאים לעתיד של כדור הארץ, ושניים חמודים שכל מטרתם היא לגרום לנו לחייך.

Frontlines: Fuel of War

בעולם שלנו יש הרבה דברים שצריכים לשמח אותנו - שה, קסמים ואתנול, למשל. אבל יש גם צרות גדולות, כמו הדלדלות במשאבים הטבעיים של כדור הארץ. Frontlines: Fuel of Warהוא משחק פעולה חדש מתרחש בעתיד דיסטופי בו שתי מעצמות על - האחת מורכבת מארה"ב ומערב אירופה, והשניה מרוסיה וסין - נלחמות על השליטה במשאבים. המשחק מתרחש, רובו ככולו, בשדות קרב בין המעצמות, והמטרה של השחקן היא לשלוט בחזית.

החזית - אותו קו בו מתרחשת עיקר הלחימה, הוא לא משהו סטטי. היא זזה בעקבות התקפות והתקפות-נגד, מושפעת מהשתלטות על מבנים מבוצרים והשמדת הביצורים של האויב. זה העקרון המנחה במשחק הזה - השחקן שולט בשדה הקרב, ומטרתו היא לגרום לקבוצתו לקדם את החזית ולהדוף את האויב. בשביל לנצח, יצטרך השחקן להחליט אילו מן משימות-המשנה לבצע בשביל לקדם את המטרה, ועל מה אפשר לוותר. החלק המעניין של הכותר הזה יהיה, כנראה, לא הקמפיין לשחקן היחיד אלא משחק מקוון. בגרסת המחשב האישי, יוכלו 64 אנשים לשחק בו זמנית, ואילו בעלי הקונסולות יצטרכו להסתפק ב-32 אנשים על שרת. המשחק ייצא בינואר 2008 לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 ולמחשב האישי.

Sam and Max: Season 2

כשחברת Telltale Games החזירה לחיים את סם ומקס - הזוג הבלשי שכיכב בקומיקס, משחק מחשב ואפילו סדרת טלוויזיה בשנות ה-90 - רבים היו סקפטיים לגבי האופי האפיזודי של המשחק החדש. בכל חודש הוציאו אנשי החברה משחק הרפתקה קצר למדי, שזכה להיקרא "פרק" ב"עונה" הראשונה של המשחק. ובכן, ההימור השתלם - 6 הפרקים של העונה הראשונה זכו להצלחה הן אצל הגיימרים והן אצל המבקרים.

כצפוי, בסוס מנצח - או במקרה הזה כלב וארנב מנצחים - לא יורים, וב-Telltale החליטו לתת לזוג המוזר עוד עונה. בעונה הזאת הם מבטיחים יותר מיני-משחקים, יותר דמויות ומערכת רמזים דינמית. כמו בעונה הראשונה, הם הפעם ניתן יהיה לקנות את המשחק דרך שירות ה-Gametap או דרך אתר החברה, אם כי הפעם לא יזכו מנויי גיימטאפ לבלעדיות של שבועיים בתאריכי ההשקה, אלא רק ליום אחד בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Universe at War: Earth Assault

אוי ואבוי, החייזרים שוב מתקיפים אותנו. ושוב הם ממש מרושעים, וממש רוצים להשמיד את האנושות. הפעם המטרה היא לגנוב את כל הדברים השווים בכדור הארץ, והאויב הוא גזע פירטי מרושע ששמו 'היררכיה'. אך אל דאגה, מכונות תבוניות שמטרתן להשמיד את ההיררכיה המרושעת באות להגן עלינו. אוי, חכו שניה, גזע חוצני נוסף, שחי לו בתחתית האוקיאנוסים שלנו, התעורר והתעצבן על מה שהולך על הכוכב הזה. אם חשבתם שכדור הארץ צפוף עכשיו, אחרי הפלישה המשולשת הוא הולך להיות בלתי נסבר.

Universe at War: Earth Assault הוא משחק אסטרטגיה חדש מבית חברת Petroglyph, שהביאה לנו בעבר את Star Wars: Empire at War. הפעם נזכה לראות את הכוכב שלנו מושמד, או שלא, בידי יצורים מוזרים ומשונים עם מניעים מאוד אוניברסליים. חלק משעשע בכל הסיפור הוא שבני האדם לא יהיו בכלל צד בסיפור הזה - הם לא חזקים מספיק בשביל להתמודד עם אף אחד מהגזעים האחרים.

Locoroco

אחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו אי פעם לקונסולת ה-PSP הניידת של סוני הוא, לדעתי, LocoRoco. המשחק הזה, כמעט נטול אקשן במובן השגרתי של המלה, היה חמוד וממכר בלי להיות קיטשי או ילדותי יתר על המידה. כל מה שהייתם צריכים לעשות בו הוא לעזור ליצור עגול למצוא את חבריו בשלבים הדו-מימדיים, שהיו מלאים בשירים שמחים וויזואליה פשוטה אך יפהפייה. לוקורוקו היה יפני מכף רגל ועד ראש, וזה מה שאהבנו בו.

גרסה חדשה של המשחק - LocoRoco Cocoreccho שמה, נמצאת עכשיו בפיתוח לקונסולת הפלייסטיישן 3, והיא צפויה להחזיר אותנו לעולם הקסום של הלוקורוקו להרפתקה חדשה, כשהפעם אמצעי השליטה הוא הבקר של ה-PS3 עם חיישן ההטיה שלו. עוד לא ידוע מתי יגיע הכותר החדש, או כמה הוא יעלה, אבל הקדימון הראשון כבר כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully