וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Sleek Audio SA6

אנחנו רגילים להחליף רכיבים במחשב, אופניים ומכוניות. עכשיו מגיעות גם אוזניות עם צליל בהתאמה אישית

מערכות היחסים שלי עם אוזניות מעולם לא היו קלות. אוזניות גדולות בדרך כלל חמות מדי בשביל קיץ ישראלי, ואילו אוזניות כפתור מכאיבות לאוזניים. הפתרון אותו מצאתי לפני מספר שנים הוא אוזניות in-ear – כאלה שנכנסות לתעלת האוזן ומעבר להשמעת המוזיקה גם חוסמות רעשים. האוזניות האלה מגיעות, בדרך כלל, עם ציפויים בגדלים שונים, כדי לתת למשתמש את האפשרות לקבוע את גודל החלק שנכנס אל תוך התעלה. וכן, אוזניות כאלה הפכו לנפוצות מאוד בשנים האחרונות, אך האם גודל האוזנייה הוא הדבר היחיד אותו אפשר לקבוע?

חברת Sleek Audio רוצה שהתשובה לשאלה הזו תהיה "לא". והם לא רק רוצים, אלא גם פועלים באופן אקטיבי למימוש המטרה. SA6 – זוג אוזניות אותו ישיקו בסתיו הקרוב, הוא הדגם הראשון של אוזניות לצרכנים, בו ניתן להחליף גם אלמנטים שקשורים לשחזור הקול עצמו.

כל אחת משתי האוזניות של ה-SA6 מורכבת מ-5 חלקים. הראשון הוא הכיסוי עליו דיברנו קודם, אשר מגיע בשלושה הגדלים. השני הוא הרמקול עצמו, והשלישי הוא הכבל. שני החלקים הנותרים הם המעניינים ביותר בחבילה הזאת: אחד מהם אחראי לסינון הצלילים הנמוכים אותם הרמקול מוציא, והוא מגיע בשלוש צורות שונות, החל מצליל חם ולא צעקני, ועד לבס אימתני. החלק השני אחראי לאותו הדבר, אבל בצלילים הגבוהים. ככה שבסך הכל, יש לכם תשע אפשרויות שונות של אקוולייזר מובנה ברמקולים. מה שכן, בשביל איכות צריך לשלם, וכאן המחיר הוא כלל לא נמוך – כ-250 דולרים תצטרכו להוציא על ה-SA6. עם זאת, אוזניות איכותיות בדרך כלל לא עולות פחות מהסכום הזה, וב-Sleek Audio מבטיחים שהם כבר עובדים על התקן אלחוטי לזוג האוזניות הזה, כדי שתוכלו להוציא בכלל את הכבל מהמשוואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully