וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

N-Gage חוזר- שחקן ספסל

ג'ק תומפסון ונוקיה - יקירי המדור הזה, במפגש מיוחד. האחד בור משעשע, והשניה נכנסת מחדש לעולם המשחקים

זהו. הקיץ נגמר, רעש הילדים ברחובות התחלף בצלצול המרגיע של פעמוני בית הספר, אשר מעידים כי הילדים נעולים מאחורי סורג ובריח לפחות עד אחרי הצהריים. ואחרי בית הספר וארוחת הצהריים, מגיע גם זמן שיעורי הבית. אחריהם, או במקומם, יש גם זמן למשחקים, ביניהם גם משחקי מחשב. כיוון שמזג האוויר - לפחות בחציו הצפוני של הכדור – מתקרר, המשחקים הללו צריכים להתרחש בין ארבע קירות, והמחשב נראה קרוב ומזמין.

מפיצי המשחקים יודעים את זה, ולכן חודשי הסתיו והחודש עמוסים כל כך בכותרים גדולים, והשיא הוא קרוב לתקופת חגי החורף. אז דעו לכם, הורים וילדים יקרים – השנה אנחנו עומדים בפני מבול, ולא משנה אם יש לכם בבית רק מחשב אישי או גם קונסולות משחק. עשרות משחקים גדולים חדשים מגיעים, ואי אפשר להימלט מזה. הארנקים ייפתחו, והשטרות יחליפו ידיים. C'est la vie.

אני הטיפשות המשעשעת של ג'ק

שבועיים עברו מאז שכתבתי בפעם האחרונה על ג'ק תומפסון. בשבוע שעבר התאפקתי, ועכשיו אני לא יכול. מה לעשות, כשהאיש הזה לא עושה משהו ממש, ממש מעצבן, הוא עושה דברים משעשעים למדי. כל עוד לא לוקחים אותו ואת מעשיו ברצינות, אפשר לשבת וליהנות מהבורות.

קחו, למשל, את מה שפורסם השבוע. תומפסון העביר לבלוג המשחקים הפופולרי Gamepolitics את התכתובת שהייתה לו עם ג'נה פייסט – סמנכ"ל והיועצת המשפטית של חברת המשחקים הענקית Take 2. למי שלא זוכר, לפני מספר חודשים הושגה פשרה בהליכים המשפטיים בין תומפסון ל-T2, כשעורך הדין חויב להפסיק להציק לחברה וללקוחותיה.

אז כאמור, לפני שבועיים כתבתי כאן שתומפסון לא הצליח להתאפק, ושלח מכתב למועצת הסחר הפדרלית של ארצות הברית, בו הוא האשים את Take-2 בניסיון למכור את המשחק 'ביושוק' לקטינים באמצעות פרסומות שהושמו בתוכנית ההיאבקות Smackdown, אשר מיועדת לצעירים לטענת עורך הדין. הקש ששבר את גבו הייתה ההודעה על פיה המשחק המאוד-אלים Manhunt 2, שדורג בעבר ככותר למבוגרים בלבד, נערך ורוכך בשביל לקבל דירוג "בוגר", מה שיאפשר להוציאו לכל רשתות החנויות בארצות הברית.

כשנשבר הגב של תומפסון, הוא החליט לתקוף. במכתב לשני בכירי החברה הוא כתב, בין השאר, "מזל טוב על שקיבלתם את הדירוג "Mature" ל-Manhunt 2. אתם תצטערו על כך (תאמינו לי), אז תיהנו כל עוד אתם יכולים." זה, כאמור, גרם ליוהמ"ש של החברה לענות לו, כשהיא מבקשת ממנו לכבד את ההסכם ולהפסיק עם ההצקות. אבל תומפסון נמצא במסע צלב קדוש, והסכמים משפטיים לא משפיעים עליו. כדאי לקרוא את כל התכתובת הזאת אם אתם עצובים – זהו חומר קומי איכותי.

N-Gage חוזר

אחד הכישלונות הבולטים ביותר של חברת נוקיה, שנוטה דווקא להצליח במה שהיא עושה, הוא טלפון המשחקים N-Gage. התמיכה הדלה של חברות המשחקים בקונסולה והבעיות הטכניות והעיצוריות עם המכשירים היוו את הסיבה לכישלון הזה. אך בנוקיה לא מוותרים בקלות – כבר לפני יותר משנה הם הודיעו כי המותג יחזור בתור פלטפורמת תוכנה למכשירים קיימים של נוקיה, עליהם ניתן יהיה להריץ משחקים מתקדמים.

באירוע שהתקיים בשבוע שעבר הציגו אנשי נוקיה את הלו"ז שלהם בשביל N-Gage, והודיעו גם על רשימת המכשירים התומכים הראשונית, ורשימת המשחקים שתופיע בשירות כשיושק. אז קודם כל, אם אתם רוצים לשחק בכותרי ה-N-Gage החדש כשיצא, כדאי שיהיה לכם אחד המכשירים הבאים: N73, N81, N93 או N95. מעבר לכך, כדאי לכם גם לאהוב משחקים של חברת Electronic Arts, כיוון שזו התומכת הגדולה ביותר בשביל הפלטפורמה הזאת נכון להיום. התוכנה עצמה, שלא רק תפעיל את המכשירים עצמם אלא גם תצוות אנשים למשחקים מקוונים, תגיע בנובמבר, והמשחקים בה יעלו בין 6 ל-10 אירו.

בתערוכת E3 הלפני-אחרונה, יצא לי לראות את הגרסה המוקדמת של הפלטפורמה הזאת, ואז לא התרשמתי ממנה לטובה. המכשירים עליהם המשחקים פעלו לא נראו כאילו הם מסוגלים להתמודד עם הגרפיקה וחישובי המשחקיות. עם זאת, לפני כחודש קניתי את ה-N95 של נוקיה, וראית את היכולות הגרפיות של המכשיר. עכשיו אני הרבה יותר רגוע. הטלפונים החדשים בהחלט מסוגלים להריץ משחקים שלא נופלים מאלה שהופצו על ה-N-Gage בגרסתו ה"חומרנית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully