וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה אוטומטית

בגרמניה נפתחה מסעדה שבה המלצרים הם מסכי מגע ומסילות. היעילות הגרמנית שוב הלכה רחוק מדי?

אנחנו כבר רגילים למדרגות נעות שלוקחות אותנו למסעדה, ואפילו למכונות שמגישות לנו שתייה מצוננת, אבל ממציא גרמני לקח את כל זה צעד קדימה. המסעדה – Baggers שמה, אותה פתח מייקל מאק בנירנברג לא מלאה במלצרים, והסיכויים שמישהו יטעה בהזמנה שלכם או יספק שירות גרוע הינם נמוכים להפליא. הסיבה לכך שמרגע בו התיישבתם ליד השולחן, ועד לרגע בו אתם יוצאים מהמסעדה, אין שום התערבות אנושית בתהליך ההזמנה והשירות.

Baggers היא המסעדה האוטומטית הראשונה. המטבח שלה נמצא בקומה מעל לאולם הישיבה, ואילו המנות מגיעות דרך מערכת שמבוססת על מסילות. ברגע בו התיישבתם, תוכלו להזמין את האוכל דרך מסך המגע שלידכם – בלי הצורך לחכות למלצרית. ההזמנות מועברות דרך רשת פנימית למטבח, בו השף מכין את האוכל ושולח אותו למטה במסילה. בזמן שהסועדים ממתינים, המערכת גם אומרת להם כמה זמן, בערך, נשאר עד לקבלת המנה. בנוסף, המערכת הממוחשבת עוקבת אחר המלאי במחסן, כך שהמנות אותן אי אפשר להכין לא תופענה בכלל בתפריט.

מצד אחד, זו המצאה אפקטיבית מאוד – בלי להמתין יותר מדי זמן לשירות, בלי הבעיות שמגיעות עם מלצר לא נחמד ובלי טעויות בחשבון. אבל מצד שני, יש ברעיון הזה משהו מאוד קר ונטול אישיות. חווית ההליכה למסעדה לא מסתכמת בקולינריה, אלא גם כוללת אווירה. בשבילי, לפחות, חיוך של מלצרית חמודה משפר מאוד גם ארוחה בינונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully