וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים את השיחה

גיא גרימלנד

5.9.2007 / 9:35

שדרוג לתוכנה של הסטארט אפ הישראלי יעביר סלולרים אלחוטיים לשיחות חינם בכל מקום בו יש כיסוי אלחוטי

חברת הסטארט-אפ פרינג השיקה שירות חדש המאפשרת נדידה אוטומטית (Roaming-Auto) בין רשתות האינטרנט האלחוטיות השונות (Wi-Fi) לבין הרשת הסלולרית המקומית. הנדידה מאפשרת לכל מכשיר להתחבר באופן אוטומטי לרשת האינטרנט האלחוטית המוכרת הזמינה ביותר, או לחילופין לרשת דור 3 וכל זאת ללא כל התערבות של המשתמש.

"אם רשת האינטרנט האלחוטית אינה זמינה, התוכנה של פרינג תתחבר לרשת הזמינה ביותר, בין אם זו רשת 3G או GPRS. עד עתה משתמשים בתוכנה של פרינג נאלצו באופן אקטיווי להפעיל את השירות אם הגיעו לרשת אלחוטית"

אם רשת האינטרנט האלחוטית אינה זמינה, התוכנה של פרינג תתחבר לרשת הזמינה ביותר, בין אם זו רשת 3G או GPRS. עד עתה משתמשים בתוכנה של פרינג נאלצו באופן אקטיווי להפעיל את השירות אם הגיעו לרשת אלחוטית. כעת התוכנה תעשה זאת באופן אוטומטי. כל משתמש יצטרך תחילה להגדיר את הרשת האלחוטית אליה הוא מעוניין להתחבר, ובפעם הבאה התוכנה תזהה את ההגדרה ותפעל באופן אוטומטי.

בפרינג מציינים כי התוכנה תיתן עדיפות תמיד לרשת האינטרנט האלחוטית החינמית, למעט מקרים בהם המשתמש הגדיר זאת אחרת. מעבר לשיחות טלפון המבוססות על תקשורת נתונים (mVoIP) בין מנויי פרינג, טכנולוגיית החברה מאפשרת לקיים שיחות גם עם מנויי Skype, ICQ, Google Talk ,MSN Messenger, צ'ט עם Twitter ושיחות דרך מאות ספקי SIP. שיחות טלפון באמצעות פרינג לא יחויבו בזמן אוויר, אלא רק על בסיס חבילת הגלישה באינטרנט הקיימת והגישה החינמית לרשת ה-Fi-Wi.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully