וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

zPhone בדרך?

סוכנויות הידיעות

5.9.2007 / 21:18

מיקרוסופט רומזת על תכניות ל-Zune Phone; שוקלת פיתוח טלפון נייד שיתחרה ב-iPhone

מיקרוסופט "אינה שוללת" את האפשרות לפתח טלפון סלולרי משלה שישולב עם נגן המולטימדיה Zune ויתחרה ב-iPhone של אפל. כך מסרה בכירה בחברה במהלך ועידת הטכנולוגיה העולמית של סיטי.

לדברי מינדי מאונט, סמנכ"לית כספים בחטיבת הבידור והמכשירים של מיקרוסופט, "אין זה בלתי מתקבל על הדעת" שהחברה תחליט לפתח טלפון נייד שישלב יכולות צילום ומסך מגע יחד עם יכולות המולטימדיה של נגן ה-Zune ומערכת ההפעלה וינדוס מובייל. עם זאת, מאונט סירבה לציין האם מדובר בתכניות ממשיות ומתי צפוי המכשיר, שייקרא ככל הנראה Zune Phone, להופיע בחנויות.

דבריה של מאונט אינם מפתיעים, לאור הצלחתו של ה-iPhone, שהפך ביולי לטלפון הנמכר ביותר מבין הטלפונים החכמים בארה"ב. האפשרות שמיקרוסופט תפתח טלפון נייד משלה עוררה שמועות וספקולציות בקרב חובבי טכנולוגיה ובתעשיית הסלולר מאז השיקה החברה את ה-Zune, שלא הצליח עד כה להעמיד תחרות ממשית בפני מוצר פופולרי אחר של אפל - האייפוד. תחילה, הודיעה מיקרוסופט כי היא אכן מתכוונת לשלב את יכולותיו של הנגן בטלפון נייד פרי פיתוחה, אולם לאחר מכן שינתה את דעתה והכריזה כי היא אינה מתכננת לפתח טלפון סלולרי משלה.

עד כה, בחרה מיקרוסופט באסטרטגיה של שיתוף פעולה בתחום הסלולר במטרה לקדם את מערכת ההפעלה וינדוס מובייל, אולם השילוב בין עיצובו המרשים של ה-Zune לבין יכולותיה של החברה בתחום התוכנה עשוי להתברר כצעד חכם, שיוביל לדריסת רגל משמעותית של מיקרוסופט בשוק הטלפונים החכמים.

בתוך כך, הודיעה מיקרוסופט במהלך כנס הטכנולוגיה של סיטי כי היא מורידה את מחירו של ה-Zune ב-50 דולר על רקע הציפיות כי אפל תודיע על מקצה שיפורים שהכניסה בנגן האייפוד. החברה מסרה כי מחירו של נגן Zune בעל נפח זיכרון של 30 ג'יגה יעלה כעת 199 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully