וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות אפל האחרות

דידי חנוך

5.9.2007 / 22:29

לא רק אייפודים חדשים היו בארוע של אפל. היו גם חדשות iTunes בארוע המוזיקלי של התפוח

ארוע ההכרזות של אפל אמנם התמקד באייפודים החדשים והמחודשים, אבל מה הוא אייפוד בלי iTunes, חנות המוזיקה הפופולרית של אפל שמשוועת מזמן לגרסה עברית?

חלק מההכרזות היו מרגיזות, ונגיע אליהן עוד מעט. אבל לפני כן היו מספר נתונים מרשימים.

3 מיליארד שירים נמכרו ב-iTunes, וגם 95 מיליון פרקי טלויזיה. החנות היא מספר 1 ב-21 ארצות. מספר 1 בכל הארצות בהן היא נמצאת פרט לארה"ב, שם היא מספר 3 אחרי וולמארט ובסט ביי.

32 אחוז מהמוזיקה ששוחררה בארה"ב ב-2006 היתה דיגיטלית בלבד. רובה המכריע נמכר ב-iTunes.

מסחטת הכסף

ג'ובס הכריז בארוע על מסחטת הכסף החדשה של אפל: רינגטונים לאייפון. מנכ"ל אפל הציג גרסה חדשה של iTunes. כולל רינגטונים ואפשרות ליצור רינגטונים, כולל משירים שנרכשו כבר. וזה עובד עם חצי מיליון מתוך 6 מיליון השירים באייטיונז.

נשמע טוב, נכון? הנה הקוץ באליה: רינגטונים נמכרים ב-99 סנט, וזאת בנוסף למחיר השיר. כן, חברים, מדובר בשוד לאור האייטיונז. כמה זמן יעבור עד שמישהו יפרוץ את המנגנון ויאפשר רינגטונים בחינם? הערכה שלי שזה ימדד בשעות במקרה המהיר וימים במקרה האיטי.

האלחוטית והקפה

כפי שסוקר גם בידיעה על האייפודים החדשים, תושק בהמשך השבוע גרסה אלחוטית של חנות iTunes, שתאפשר לבעלי אייפון ואייפוד טאץ' החדש לרכוש שירים ישירות מהמחשב.

בזמן סינכרון של המכשיר, יתעדכנו השירים גם באייטונז שבמחשב.

הגרסה האלחוטית של iTunes תקושר ישירות גם לחנויות סטארבקס, שם יוכלו לקוחות לקנות את השירים שמושמעים בבית הקפה. כן, מדובר בעוד מסחטת כספים מרשימה.

ההכרזה שלא היתה

שם הארוע של אפל היה The Beat Goes On, מה שרק חיזק את הציפיות הקיימות שהביטלס יעלו סוף כל סוף לחנות המוזיקה של אפל, ואיתם גם דגם כלשהו של האייפוד הממותג בהתאם. אבל הציפיה לחיפושיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully