וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנוור בהפרדה גבוהה

צ’יינג’ר מפלצתי ל-200 תקליטורי בלו-ריי וגרסה חדשה של מכשירי המדיה-סנטר הוכרזו בתערוכת CEDIA

תערכות האלקטרוניקה הצרכנית IFA רק נגמרה, הדיו האלקטרוני על סיקורי ההכרזות במסיבת העיתונאים של Apple עוד לא יבש, וכבר הגיע הזמן לאירוע נוסף. אתמול נפתחה בדנבר אשר בארה"ב תערוכת CEDIA, המאורגנת על ידי אגודת העיצוב וההתקנה של אלקטרוניקה מיוחדת – ארגון שנותן תוי תקן למעצבים ומתקינים של מערכות אלקטרוניקה בידורית ברחבי העולם.

מרבית ההכרזות וההדגמות בתערוכה קשורות לטגנולוגיות תצוגה חדשות – טלוויזיות, מקרנים, מגברים ונגנים. אך בים הדברים שמעניינים רק את המכורים לנושא, אפשר למצוא כמה מכשירים שיכולים לגרום לכל בן אדם חובב טכנולוגיה להתלהב.

בלו-רייזילה!

אחד מהדברים האלה הוא ה-HES-V1000 של סוני. מדובר בארון ענקי בו מסתתר צ'יינג'ר של לא פחות מ-200 דיסקים, אשר תומך לא רק בפורמט DVD אלא גם במדיות בלו-ריי. כל מה שתצטרכו לעשות, בתנאי שספריית הסרטים שלכם לא עולה על 200 כותרים, זה לשים את כל הסרטים בפנים ולחבר את המכשיר לטלוויזיה שלכם ולראות את התכנים באיכות של עד 1080p – תלוי במדיה והתמיכה של הטלוויזיה. שקע רשת יאפשר לכם גם לחבר את המכשיר לאינטרנט בשביל להוריד את המידע על הסרטים והמוזיקה שיש לכם.

מעבר לכך, יש בדבר הזה גם כונן קשיח בגודל של 500 גיגה שמאפשר לאכסן וידאו, מוזיקה או תמונות. את כל אלה תוכלו להזרים להתקנים אחרים בבית דרך חיבור חוטי או בעזרת מודול אלחוטי שנמכר בנפרד. ואם סתם הזרמת תוכן זה לא מספיק, הדבר הזה גם מאפשר לצרוב תכנים על DVD או Blu-Ray. לחלופין, תוכלו גם להעתיק מידע לכרטיס זכרון.

ה-HES-V1000 יהיה זמין כבר באוקטובר, אבל בשביל לקנות אותו, תצטרכו להיפרד מהרבה מאוד כסף. כ-3,500 דולרים יעלה לכם המכשיר הזה, וזה סכום מרשים כמעט כמו רשימת התכונות שלו. אולי אפילו יותר.

כותרת

אם ניסיתם אי פעם לנגן תוכן שקודד לנגן האייפוד על טלוויזיה רגילה, אתם יודעים שזה בדרך כלל לא נראה יותר מדי מרשים. חומרי אייפוד מקודדים באזולוציה נמוכה למדי, ומתיחה על מסך גדול לא עושה להם טוב.

עכשיו מגיעה לה חברת Meridian, בעלת שם לא רע בתחום מוצרי אלקטרוניקה יוקרתיים, ומציגה את ה-iRIS – תחנת עגינה לאייפוד עם ההבטה להעביר חומר וידאו לטלוויזיות HD בלי להירתע מהאיכות. האמת היא שבחברה אף מציינים עיבוד עד לרמות של 1080p, אבל זה כבר נשמע קצת מוזר. בנוסף, מבטיחים אנשי מרידיאן גם לשחזר את הצבע והניגודיות שהיו לחומר הוידאו לפני שהועבר לפורמט של אייפוד. כל זה מועבר לטלוויזיה דרך כבל HDMI.

חוץ מזה, יש כאן את כל הדברים להם הייתם מצפים בתחנת עגינה לנגן, כמו כפתורי שליטה, היכולת להטעין את המכשיר ואפילו שלט רחוק. כל זה יכול להיות שלכם אם תגיעו בנובמבר למדינה בה ה-iRIS נמכר, ותביאו למוכר בחנות שטרות ששוויים יהיה 379$.

מדיה סנטר 2 - ההמשכון

כשאנשים חושבים על "הרחבה" ליכולות לתוכנת המדיה-סנטר של מיקרוסופט, בדרך כלל הם חושבים על אקס-בוקס 360. המכשיר הזה הוא אמנם לא היחיד שיכול לדבר באופן אלחוטי עם ה-Media Center בלי בעיות תאימות, אבל הוא המוכר ביותר. חוץ ממנו, יש גם קופסאות ייעודיות שכל מטרתן היא לחבר את המחשב לטלוויזיה, והנגזרות של זה.

מיקרוסופט הציגה ב-Cedia את הגרסה החדשה של מכשירי ה-Extender, אשר יגיעו מבתים טובים כמו Linksys, D-Link ו-Niveus במגוון מפרטים ומשבצות מחיר. זה אומר שיהיו מכשירים ייעודיים רק לאינטגרציה של המדיה סנטר, יהיו נגני מדיה שיתמכו בנוסף גם בתכונות ה"הרחבה" ותהיינה גם טלוויזיות שתגענה עם יכולות החיבור.

המכשירים החדשים יתמכו, סוף סוף, בפורמטים של DivX ו-Xvid ישירות מהקופסה, יתחברו לרשתות אלחוטיות בתקן N, ויוכלו להזרים מהמחשב לטלוויזיות - עד 6 מהן בו זמנית - תכני HD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully