וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Handy Steno

9.9.2007 / 3:03

מה יכול להיות מיוחד כל כך בכונן פלאש, עד שהחלטנו לשים אותו במדור הזה? יכולות אקרובטיות מדהימות, זה הכל

אחת התכונות החדשות אותן הוסיפה חברת מיקרוסופט במערכת ההפעלה Vista היא ה-Readyboost – יכולת להעביר חלק מנטל הזזת המידע על הכונן הקשיח והגישה אליו לזכרונות פלאש ניידים. התברר שבמחשבים נייחים הדבר לא מאוד שימושי, במיוחד אם במחשב יש יותר מגיגה של RAM, אך בלפטופים הדבר אכן יכול להאיץ את הביצועים ואף לחסוך בזמן סוללה באמצעות האטת הדיסק הקשיח.

הבעיה היא שכונני פלאש הם לא הדבר הכי נוח, במיוחד אם הוא כל הזמן נמצא בתוך המחשב. לעיתים הם חוסמים פורטים אחרים, בפעמים אחרות סתם בולטים מהתיק או לא מאפשרים לסגור את השרוול המגן של הילקוט. לא נעים. הפתרון לבעיה הזאת הוא, כך מסתבר, קל מאוד. חברת Apacer הטייוונית השיקה את ה-Handy Steno AH421 – מקל זיכרון שמגיע עם מתאם, אשר מאפשר לסובב אותו על ציר אנכי. בנוסף, הכונן הזה תומך ב-Readyboost.

זה אולי לא נראה כמו משהו מרשים, אבל רבים מבעלי הלפטופים יוכלו להעיד שהדבר הזה יכול להקל על חיבור של התקנים נוספים למחשב בלי הצורך להוציא את הכונן הנייד – טרחה גדולה אם אתם עובדים עם מידע שנמצא עליו. אבל החלק הטוב ביותר הוא שהכונן הזה לא יקר – רק 85 דולרים עבור גרסה של 4 גיגה. ואתם אפילו מקבלים סרט אדום מובנה שמקל על ההוצאה של הכונן מהמחשב. לא שתצטרכו לעשות את זה, אבל שיהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully