וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Beo5

אם נמאס לכם מהשלט הרחוק הפשוט והמשעמם שלכם, חברה דנית תציע לכם אלטרנטיבה מעניינת

כפי שאמרתי לפני זמן מה על מטריות – יש דברים שכמעט ולא משתנים למרות ההתקדמות הטכנולוגית. עוד אחד מהדברים האלה הוא השלט הרחוק. כן, עכשיו יש לנו שלטים אוניברסאליים עם מסך מגע, אבל אלה אדפטציות של מחשבי כף יד לצורך שליטה במכשירי חשמל – אין בהם בשורה עיצובית של ממש.

שחקן חדש בזירה הזאת היא חברת Bang & Olufsen. טוב, הם לא ממש חדשים – קיימים כבר יותר מ-80 שנה ומתעסקים לרוב בעיצובים לא שגרתיים למוצרים מוכרים. עכשיו הם הגיעו לשלט הרחוק, ויצרו משהו מוזר ומגניב.

שמו של השלט הזה הוא Beo 5, והוא לא דומה לאף שלט רחוק שראיתם עד עכשיו. במבט ראשון זה נראה כמו מסך אליו מחובר חלק עגול עם כפתורים – וזה אכן מה שזה.בחלקה העליון של השלט יש מסך מגע, ואילו החלק השני כולל כפתורי פונקציות ואפילו גלגל מגע. בחברה מבטיחים שהמוזרות העיצובית הזאת מאוד נוחה ואינטואיטיבית לשימוש.

כל שלט כזה יוצא מהמפעל שלו בלי תכנות בכלל, ואת זה עושים נציגי החברה בבית הלקוח. המטרה היא להתאים את השלט באופן אישי לבית והמוצרים הנמצאים בו. מעבר לכך, הוא מאובזר גם בממשק למידה עצמית, למקרה שתביאו הביתה מוצר חדש.

אך כמו בשביל כל מוצר של Bang & Olufsen, גם בשביל ה-Beo 5 תצטרכו למשכן את המחשב, טבעת היהלום שלכם או את הצב המשפחתי בוחבוט. 560$ זה המחיר, והשאלה היא אם תהיו מוכנים לשלם סכום כזה בשביל ייחודיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully