וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

10.9.2007 / 20:32

במחלקת יחסי הציבור של סוני מפשלים, ג'ק תומפסון מזמן את ג'ורג' בוש וסוהרים בריטים מפחדים מנינטנדו DS

במשך חודשים רבים אני מדבר על זה, והנה ספטמבר הגיע. ספטמבר 2007, גברותי ורבותי, מתחיל בגדול וייגמר בענק. עומס המשחקים הגדולים שכבר החלו לנחות עלינו הוא מדהים – כבר עכשיו יש לי את 'ביושוק' ו'GRAW 2' לפלייסטיישן 3, ועוד לפני ראש השנה אני כנראה אקבל גם את 'Heavenly Sword'. כל זה בשבועיים הראשונים של החודש. קשה, קשה.

כנראה שתעשיית המשחקים עסוקה כעת בלשחק (חוץ מאנשי Valve, עליהם אסרו לשחק ב'ביושוק' לפני שהחבילה הכתומה של האף לייף 2 תושק), כי לא הרבה דברים קרו השבוע. אבל גם בתקופה יבשה שכזאת יש על מה לדבר.

סוני מלמדים מבקרים לבקר

היו היה משחק לקונסולת פלייסטיישן 3 בשם Lair. המשחק, שפותח על ידי חברת Factor 5, התיימר להיות אחד הכותרים הראשונים שמשתמשים בגלאי ההטיה של בקר ה-PS3 באופן מגניב ומרהיב. חלק גדול מהמשחק, אשר כולל שליטה בדרקון, מתבצע בעזרת הטיית ה-sixaxis. הבטיחו לנו שזה יהיה קל, אינטואיטיבי ומגניב. אני עוד לא קיבלתי את המשחק, אבל הביקורות בעולם טוענות כי כשהבטיחו – שיקרו.

Lair קיבל ביקורות גרועות ממרבית האתרים הגדולים, כשהבעיה העיקרית של המבקרים עם המשחק הייתה, אלא מה, מערכת השליטה בו. אבל ביקורות גרועות הן דבר שבשגרה, הן לא באמת שוות דיווח. מה שכן שווה, זו התגובה של סוני. החברה עשתה מעשה מאוד ביזארי, יש שיאמרו טיפשי, ובתגובה לביקורות שליליות שלחה לכתבים את "מדריך למבקר של Lair".

במדריך הזה, מעבר לתמונות אמנותיות של דמויות המשחק, היו 6 עמודים שהתייחסו למערכת השליטה והסבירו איך צריך לשלוט בדרקון. יחד עם זה, ביקשו אנשי סוני מהמבקרים "לפתוח את הראש והידיים שלכם למשהו שונה מאוד".

מה רע בזה? כמבקר משחקים, אני הייתי נעלב מאוד אם יחצנים היו אומרים לי איך לעבוד. ברגע שמבקר מקבל הסבר נוסף, מעבר לזה אותו מקבל צרכן פשוט, על אופי המשחק, זו רמאות שמטרתה להשיג ציון טוב. זה גם מה שחשבו חלק מהמבקרים שקיבלו את המדריך, והתגובות היו בחלקן משועשעות ובחלקן זועמות. אף אחד, למיטב ידיעתי, לא הלך לבקר את המשחק מחדש בשביל להעלות את הציון שלו.

אני הפסיכוזה של ג'ק

ג'ק תומפסון – עורך הדין השמרן מפלורידה ששונא אתכם כי אתם משחקים במשחקי מחשב, עומד עכשיו בפני דיון משמעתי בלשכת עורכי הדין של פלורידה, לאחר שהתקבלו נגדו מספר תלונות. כחלק מההגנה שלו, תומפסון ביקש לזמן עד – ג'ורג' בוש, נשיא ארצות הברית. למה? הו, זו שאלה טובה.

ממה שהבינו אנשי הבלוג Gamepolitics, שותפים בכירים במשרד עורכי הדין Blank Rome הם תורמים כבדים של המפלגה הרפובליקנית. המשרד הזה מייצג את תעשיית המשחקים בתיק שפתוח נגדה, אחרי שנער חובב GTA רצח שני שוטרים ב-2004. איך זה קשור? אנחנו לא יודעים. מה שכן, זה מצחיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טאליבן-בוקס ופלייקעידה

בתי כלא בריטיים הם, כנראה, לא כמו אלקטרז או אוז. מסתבר שעד לא מזמן, האסירים היו יכולים לשחק בבתי הכלא בקונסולות כמו נינטנדו DS, פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360. אך לא עוד, הצהובון הבריטי Sun מדווח כי הכנסת הקונסולות לבתי הכלא נאסרה.

למה? פשוט מאוד, פחד ממעשי טרור. רשויות בתי הכלא גילו כי בקונסולות יש רכיבים המאפשרים לשלוח או לקבל אותות רדיו. עכשיו הם מפחדים שאסירים ישתמשו ביכולות האלה בשביל לתכנן דברים מרושעים. מעשי טרור בעזרת Pictochat? זה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully