וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגTV הקנדי בוטל

ערן גבאי

16.9.2007 / 12:01

מכה לתפוז: ההסכם האסטרטגי של בלוג TV בקנדה עם חברת Alliance Atlantis מסתיים במפתיע

מכה לחברת תפוז: החברה מדווחת לבורסה כי GS, הסוכן הבלעדי בקנדה של החברה הבת Blogtv.com, הודיע כי חברת המדיה Alliance Atlantis מתכוונת להפסיק את הפעלת שירות ה-BlogTV של תפוז בקנדה, החל מסוף ספטמבר 2007.

מדובר בהסכם חשוב ואסטרטגי עבור תפוז. "בשלב זה בוחנת Blogtv.com את השפעת הודעתה של חברת המדיה על ההסכם שבינה ובין GS", נכתב בהודעה. החברה הקנדית Alliance Atlantis מחזיקה ב-13 ערוצי טלוויזיה וההסכם עמה נחתם לתקופה של 5 שנים.

תפוז עוסקת בתחום האינטרנט ומעניקה שירותי תוכן ויישומים למדיה הסלולרית. החברה פעילה בתחומי התוכן האינטרנטיים והמיזם שצד בעיקר את עיני המשקיעים בשנה האחרונה הוא ה-BlogTV.

מדובר בטכנולוגיה המאפשרת לכל אדם שברשותו מצלמת רשת לשדר תוכנית אישית בשידור חי, והמוצר זכה במקום הראשון בתחרות של ארגון GSM ב-2006, בקטגוריית מוצר הווידיאו הסלולרי הטוב ביותר.

תפוז החדירה את המוצר בישראל, בארה"ב ובקנדה. תפוז אף השיקה רק לפני כשלושה חודשים גרסה משודרגת של פלטפורמת BlogTV, כך שהמשתמשים יכולים ליצור מעין ערוץ טלוויזיה אישי בכיכובם.

המשתמשים יכולים לשדר תכנים שונים באמצעות מצלמת רשת ומיקרופון סטנדרטיים, ותוך כדי כך לנהל שיחת צ'אט עם הגולשים שצופים בהם. בניגוד לעבר, הפלטפורמה החדשה מציעה גם את היכולת להקליט את השידורים הללו, כך שהם יהיו זמינים לצפייה מאוחר יותר.

מניית החברה כבר קרסה בסוף 2006, בשל פיצוץ המשא ומתן עם החברה הבת של ערוץ 4 הבריטי, לשיתוף פעולה בתחום ה-BlogTv.

על פי הערכות, היקף העסקה אמור היה אז להיות כ-3 מיליון ליש"ט. מכאן, התלות הגדולה של תפוז בהסכמי הבלוג TV. בהתקשרויות שלה עם גופי מדיה, תפוז זכאית לחלק מההכנסות בגין שירותי הבלוג TV, על פי מנגנון שנקבע בין הצדדים.

מנכ"ל תפוז, גיא אליאב, מסר בתגובה כי "ההשפעה של הודעה זו אינה משמעותית לחברה כיוון שיש לנו הסכם מול זכיין שהתחייב וממשיך לעמוד בו. אנחנו פעילים בארה"ב ובקנדה ויש לנו 30 אלף משתמשים ביום, כך שהבלוג TV רק ממשיך ומתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully