וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות האמיתית

19.9.2007 / 15:44

פרו אבולושן 2008 יושק בישראל עם טורניר שהזוכה בו יזכה לייצג את ישראל באליפות העולם

אחד ממשחקי הספורט הפופולאריים בישראל, נכון לעכשיו, הוא ה-Pro Evolution מבית קונאמי. משחק הכדורגל הזה, שניסה להתמודד עם ההצלחה של סדרת פיפ"א של EA, התברר כמתחרה מוצלח וריאליסטי שסחף אחריו חלק גדול ממעריצי הכדורגל בישראל.

רבים מהשחקנים של PES לא הסתפקו בלשחק נגד המחשב, ומזמינים את חבריהם בשביל למצוא יריבים ראויים. זוהי קרקע פורה למארגני תחרויות, והן לא איחרו להגיע. אך עכשיו, מארגנת חברת ישפאר – יבואנית המשחק לישראל, תחרות שהפרס הגדול בה הוא, ובכן, גדול מאוד – טיסה לספרד, עם אירוח מלא והזכות לייצג את ישראל באליפות העולם.

האירוע של ישפאר יתקיים ב-1-2 באוקטובר, במהלך חול המועד סוכות, כשהמקום שיארח אותו יהיה מתחם "לה בוהם" בפארק יהושוע. היום הראשון של ההפנינג יכלול תחרויות נושאות פרסים לצעירים בגילאי 6-18, במשחקים כמו 'טקן', 'דראגון בול Z' ומשחקי ריקוד. מעבר לתחרויות, ביום הזה תתקיים גם השקתו של Pro Evolution Soccer 2008 החדש.

ביום השני של ההפנינג, שמיועד לשחקנים בגירים (18+), תתקיים התחרות הראשית ב-PES6. מעבר לכך, בשני הימים יפעל בשטח האירוע מתחם PSP עם עמדות הורדת דמואים לקונסולה, יוצגו חידושים בתחום הקונסולות ובישפאר אף מבטיחים הפתעות נוספות.

כבר עכשיו ניתן להירשם לטורנירים שיתקיימו באירוע, כשההרשמה במקום היא על בסיס מקום פנוי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully