וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקר ה-Wii כחרב אור

פנטזיה גיקית מתגשמת: בגרסת ה-Wii של משחק מלחמת הכוכבים הבא, תוכלו להניף חרב אור

יח"צ - חד פעמי

ה-Wii של נינטנדו היא, ללא ספק, אחת הקונסולות המיוחדות ביותר שיצאו לשוק. לא עוד רביצה על הספה עם בקר משעמם, במקום זה צריך לנופף בידיים, להזיז את כל הגוף, להשתולל! אבל משהו היה חסר בכל השמחה והתזזיתיות הזאת – משהו בסיסי שלא עשו בנינטנדו כשהקונסולה יצאה. עד כה, יצא לנו להשתמש ב-Wiimote – הבקר של הקונסולה, בתור הרבה מאוד דברים, אבל אף אחד מהם הוא לא הנשק המגניב ביותר בעולם: חרב האור ממלחמת הכוכבים.
בשנה הבאה, כל זה עומד להשתנות. חברת LucasArts הודיעה ש-The Force Unleashed – משחק הפעולה החדש של מלחמת הכוכבים, יגיע גם לקונסולת הווי. עזבו את העובדה שבכותר הזה תשחקו תלמיד של דארת' וויידר ולא איזה חלשלוש שמשתמש ב'כוח' לטובת הכלל, החלק המגניב ביותר בגרסה הזו תהיה היכולת שלכם להניף את ה-Wiimote ולקצור את כל מה שזז על המסך, ולא רק.

חוץ מהמערכה לשחקן היחיד, תכלול הגרסה הזאת גם מצב קרבות אחד-על-אחד, שיאפשר לכם לעמוד עם עוד מישהו מול הטלוויזיה ולהלחם בקרב חרבות-אור כמעט אמיתי.

בלוקאסארטס מבטיחים שגרסת ה-Wii תהיה באמת מיוחדת, ואם הם יקיימו את ההבטחה שלהם וייצרו משחק מלה"כ מגניב לווי, המגניבות של המאורע תחצה גלקסיות.

אין לנו עדיין טריילר של גרסת ה-Wii להראות לכם, אז בינתיים, ראו את הטריילר הרגיל (והממש מלהיב בפני עצמו) של המשחק. ועכשיו תוסיפו את אלמנט הווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully